Gå til innhold

Fikk hårshampo over alle varene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg handlet mat i går for cirka 150 kr. To pizzaer på tilbud, peperoniskinke, kokt skinke ,hår- shampo og en krokanrull. 

Da jeg kom hjem så lå alt sammen i posen med hårshampo på seg. Shampoen hadde lekket i posen. Jeg tørket av krokanrullenw og spiste litt sjokolade. Tenkte at det er utenpå på emballasjen shampoen havner. Men begynner å føle avsky mot varene jeg kjøpte for tenk om det trenger inn forbi emballasjen. På krokanrullen som kun er beskyttet med papir så kan jo det skje. Men på pizzaen og de vakumpakkede varene så er det nok vanskeligere for å trenge inn. Pizzaene har plast rundt seg pluss papp. 

Hadde du kastet all maten eller hadde du spist det? Det var mye Shampo som hadde rennt ut og klebet seg rundt varene. Skikkelig kjipt. 

 

 

Anonymkode: 0b319...140

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg handlet mat i går for cirka 150 kr. To pizzaer på tilbud, peperoniskinke, kokt skinke ,hår- shampo og en krokanrull. 

Da jeg kom hjem så lå alt sammen i posen med hårshampo på seg. Shampoen hadde lekket i posen. Jeg tørket av krokanrullenw og spiste litt sjokolade. Tenkte at det er utenpå på emballasjen shampoen havner. Men begynner å føle avsky mot varene jeg kjøpte for tenk om det trenger inn forbi emballasjen. På krokanrullen som kun er beskyttet med papir så kan jo det skje. Men på pizzaen og de vakumpakkede varene så er det nok vanskeligere for å trenge inn. Pizzaene har plast rundt seg pluss papp. 

Hadde du kastet all maten eller hadde du spist det? Det var mye Shampo som hadde rennt ut og klebet seg rundt varene. Skikkelig kjipt. 

 

 

Anonymkode: 0b319...140

Jeg ville bare kastet det hvis jeg så eller luktet at det var shampoo på selve maten.

Jeg stoler på at det ikke er veldig giftige stoffer i shampoo. Man skal ikke akkurat drikke det, men et lite spor av det er neppe verre enn at det ødelegger smaken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Gargamel skrev:

Jeg ville bare kastet det hvis jeg så eller luktet at det var shampoo på selve maten.

Jeg stoler på at det ikke er veldig giftige stoffer i shampoo. Man skal ikke akkurat drikke det, men et lite spor av det er neppe verre enn at det ødelegger smaken. 

Hele emballasjen har masse Shampopå seg. Helt klebete og veldig tilgriset men emballasjen rundt pizzaen skal være ganske tett. Og det skal emballasjen rundt skinken og. Jeg lukter på maten før jeg spiser den. Men ganske kjipt når slikt skjer. Blir litt lettere hysterisk for å få Shampo i kroppen. Men et lite spor er sikkert ikke farlig. Kun hvis det blir for mye Shampo  :) .  Men enig med deg. Unødvendig å kaste om det virker greit ut innenfor emballasjen. :)

Anonymkode: 0b319...140

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hadde du kastet all maten eller hadde du spist det?

Jeg hadde pakket om alt som lå i papp eller papir og bare kastet det som evt. var synlig tilgriset, for eksempel hvis noe hadde trengt inn i sprekken i sjokoladepapiret. Det som var pakket i plast, hadde jeg bare skylt godt av og latt det tørke før jeg åpnet det.

Jeg hadde ikke vært hysterisk i det hele tatt. All såpe har såpass tydelig smak at man kjenner det når man evt. får det i munnen. Shampo er ikke giftig, man kan jo få små mengder inn i både munn, øyne og nese ved normal bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, laban skrev:

Jeg hadde pakket om alt som lå i papp eller papir og bare kastet det som evt. var synlig tilgriset, for eksempel hvis noe hadde trengt inn i sprekken i sjokoladepapiret. Det som var pakket i plast, hadde jeg bare skylt godt av og latt det tørke før jeg åpnet det.

Jeg hadde ikke vært hysterisk i det hele tatt. All såpe har såpass tydelig smak at man kjenner det når man evt. får det i munnen. Shampo er ikke giftig, man kan jo få små mengder inn i både munn, øyne og nese ved normal bruk.

Jeg har gjort slik du sa.  Har tørket over og pakket om. Tror det skal gå bra. Og jeg lukter på maten før jeg spiser det. Tror emballasjen beskytter veldig om maten.  Pizzaen hadde en kartong pluss plast rundt seg så den var veldig beskyttet. Var verst med sjokoladen men ser ut som om papiret fikk mest Shampo på seg mens sjokoladen ble beskyttet av papirer men vet ikke . Det kan være mulig noe spor på sjokokaden men dersom det kom spor på sjokoladen så er det minimalt. 

Anonymkode: 0b319...140

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, laban skrev:

Jeg hadde pakket om alt som lå i papp eller papir og bare kastet det som evt. var synlig tilgriset, for eksempel hvis noe hadde trengt inn i sprekken i sjokoladepapiret. Det som var pakket i plast, hadde jeg bare skylt godt av og latt det tørke før jeg åpnet det.

Jeg hadde ikke vært hysterisk i det hele tatt. All såpe har såpass tydelig smak at man kjenner det når man evt. får det i munnen. Shampo er ikke giftig, man kan jo få små mengder inn i både munn, øyne og nese ved normal bruk.

Det var en krokanrull så den blir litt mindre beskytter enn en Stratos foreks pga måten papiret er rullet inn på. Mens Stratos er ofte forseglet / ihvertfall når pakken er liten. 

Anonymkode: 0b319...140

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var en krokanrull så den blir litt mindre beskytter enn en Stratos foreks pga måten papiret er rullet inn på.

Ja, det var derfor jeg refererte til "sprekken i sjokoladepapiret", det er litt større risiko for ruller enn for de andre. Men jeg ville uansett ha tatt det helt med ro - kjenner du ingen bismak, er det ufarlig. Det er shampo, ikke rottegift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, laban skrev:

Ja, det var derfor jeg refererte til "sprekken i sjokoladepapiret", det er litt større risiko for ruller enn for de andre. Men jeg ville uansett ha tatt det helt med ro - kjenner du ingen bismak, er det ufarlig. Det er shampo, ikke rottegift.

Er enig med deg. Det verste er sprekken i sjokoladepspiret men jeg tror det er ingen fare og at det er ørsmå mengder det er snakk om... om noe har trengt seg inn. 

Anonymkode: 0b319...140

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...