Gå til innhold

Bli lagt inn på sykehus med 2 mnd gammel baby


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det kan se an til at jeg muligens blir lagt inn på sykehuset i morgen tidlig for somatisk utredning. Jeg er akkurat nå alene med en 2 mnd gammel baby som ikke tar flaske om ammer annenhver time. Dermed utgår barnevakt og barnefar vil også få store problemer når han kommer hjem.

Noen som vet om babyen kan vær på sykehuset med meg mellom undersøkelsene og evt over natten?

 

Skrev under åpent forum her nå for å øke sjansen for svar. 

 

På forhånd takk om noen vet noe om dette.

Anonymkode: 042d3...dd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kan se an til at jeg muligens blir lagt inn på sykehuset i morgen tidlig for somatisk utredning. Jeg er akkurat nå alene med en 2 mnd gammel baby som ikke tar flaske om ammer annenhver time. Dermed utgår barnevakt og barnefar vil også få store problemer når han kommer hjem.

Noen som vet om babyen kan vær på sykehuset med meg mellom undersøkelsene og evt over natten?

 

Skrev under åpent forum her nå for å øke sjansen for svar. 

 

På forhånd takk om noen vet noe om dette.

Anonymkode: 042d3...dd2

Min svigerinne hadde med sin baby på sykehuset over natten, går fint det skulle jeg tro. Man må jo det når man ammer, og alle som jobbet der var begeistreit over babyen og ville holde han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehuggu
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet om babyen kan vær på sykehuset med meg mellom undersøkelsene og evt over natten?

Det synes jeg bør være en selvfølge. Et så lite barn som i tillegg dier, er jo nødt til å være med moren sin 24/7.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...