kattefot Skrevet 16. august 2019 Del Skrevet 16. august 2019 Startet med Tolvon 15mg på mandag kveld. Da dette ikke funket, har jeg to siste kvelder tatt 30 mg (har 30mg tabletter) men sovnet ikke før på morgenkvisten. Kjente at de virket, for følte meg ganske beruset. Vingla avgårde da jeg var oppe å gikk, og hodet var helt susete, men sovne gikk ikke. Hva i alle dager skjer? Ikke sovnet før på morgenkvisten hele uka, å hatt real hang over. Ikke sovner jeg på Vallergan heller. Hva kan jeg gjøre nå uten å ta noen form for benzo? Har tatt pillene ca 1 time før leggetid, å ligget å lest en stund før jeg slukker lyset. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 16. august 2019 Del Skrevet 16. august 2019 58 minutter siden, kattefot skrev: Startet med Tolvon 15mg på mandag kveld. Da dette ikke funket, har jeg to siste kvelder tatt 30 mg (har 30mg tabletter) men sovnet ikke før på morgenkvisten. Kjente at de virket, for følte meg ganske beruset. Vingla avgårde da jeg var oppe å gikk, og hodet var helt susete, men sovne gikk ikke. Hva i alle dager skjer? Ikke sovnet før på morgenkvisten hele uka, å hatt real hang over. Ikke sovner jeg på Vallergan heller. Hva kan jeg gjøre nå uten å ta noen form for benzo? Har tatt pillene ca 1 time før leggetid, å ligget å lest en stund før jeg slukker lyset. Det hjelper ikke med benzo heller... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kattefot Skrevet 16. august 2019 Forfatter Del Skrevet 16. august 2019 Jo da, benzo hjelper, men må raskt øke for å få virkning. Jeg blir så plaget men tolleranse og abstines problemer, så vil gjerne unngå det. Men nå føler jeg meg hjelpesløs. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 Del Skrevet 16. august 2019 2 timer siden, kattefot skrev: Startet med Tolvon 15mg på mandag kveld. Da dette ikke funket, har jeg to siste kvelder tatt 30 mg (har 30mg tabletter) men sovnet ikke før på morgenkvisten. Kjente at de virket, for følte meg ganske beruset. Vingla avgårde da jeg var oppe å gikk, og hodet var helt susete, men sovne gikk ikke. Hva i alle dager skjer? Ikke sovnet før på morgenkvisten hele uka, å hatt real hang over. Ikke sovner jeg på Vallergan heller. Hva kan jeg gjøre nå uten å ta noen form for benzo? Har tatt pillene ca 1 time før leggetid, å ligget å lest en stund før jeg slukker lyset. Når tar du medisinene? Anonymkode: b84a5...9c8 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 Del Skrevet 16. august 2019 Ville vurdert å ta medisinene enda tidligere, 1 time er ofte ikke nok. Vallergan kan være et alternativ, men må også tas tidlig på kvelden Anonymkode: b84a5...9c8 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kattefot Skrevet 16. august 2019 Forfatter Del Skrevet 16. august 2019 En times tid før sengetid. Legger meg rundt kl.24, å lerser en stund. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2019 Del Skrevet 16. august 2019 2 minutter siden, kattefot skrev: En times tid før sengetid. Legger meg rundt kl.24, å lerser en stund. om du står opp til vanlig tid for arbeid/skole er det ikke rart du føler deg dopa. Anonymkode: b84a5...9c8 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 16. august 2019 Del Skrevet 16. august 2019 54 minutter siden, kattefot skrev: Jo da, benzo hjelper, men må raskt øke for å få virkning. Jeg blir så plaget men tolleranse og abstines problemer, så vil gjerne unngå det. Men nå føler jeg meg hjelpesløs. Ok. Får øke jeg da. Håper du finner svar på problemet ditt ❤️ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.