Gå til innhold

Hjelp, sovner ikke av Tolvon

kattefot

Anbefalte innlegg

Startet med Tolvon 15mg på mandag kveld. Da dette ikke funket, har jeg to siste kvelder tatt 30 mg (har 30mg tabletter) men sovnet ikke før på morgenkvisten. Kjente at de virket, for følte meg ganske beruset. Vingla avgårde da jeg var oppe å gikk, og hodet var helt susete, men sovne gikk ikke. Hva i alle dager skjer? Ikke sovnet før på morgenkvisten hele uka, å hatt real hang over. Ikke sovner jeg på Vallergan heller. Hva kan jeg gjøre nå uten å ta noen form for benzo? Har tatt pillene ca 1 time før leggetid, å ligget å lest en stund før jeg slukker lyset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

58 minutter siden, kattefot skrev:

Startet med Tolvon 15mg på mandag kveld. Da dette ikke funket, har jeg to siste kvelder tatt 30 mg (har 30mg tabletter) men sovnet ikke før på morgenkvisten. Kjente at de virket, for følte meg ganske beruset. Vingla avgårde da jeg var oppe å gikk, og hodet var helt susete, men sovne gikk ikke. Hva i alle dager skjer? Ikke sovnet før på morgenkvisten hele uka, å hatt real hang over. Ikke sovner jeg på Vallergan heller. Hva kan jeg gjøre nå uten å ta noen form for benzo? Har tatt pillene ca 1 time før leggetid, å ligget å lest en stund før jeg slukker lyset.

Det hjelper ikke med benzo heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo da, benzo hjelper, men må raskt øke for å få virkning. Jeg blir så plaget men tolleranse og abstines problemer, så vil gjerne unngå det. Men nå føler jeg meg hjelpesløs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, kattefot skrev:

Når tar du medisinene?

Anonymkode: b84a5...9c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville vurdert å ta medisinene enda tidligere, 1 time er ofte ikke nok. Vallergan kan være et alternativ, men må også tas tidlig på kvelden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, kattefot skrev:

En times tid før sengetid. Legger meg rundt kl.24, å lerser en stund.

om du står opp til vanlig tid for arbeid/skole er det ikke rart du føler deg dopa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, kattefot skrev:

Jo da, benzo hjelper, men må raskt øke for å få virkning. Jeg blir så plaget men tolleranse og abstines problemer, så vil gjerne unngå det. Men nå føler jeg meg hjelpesløs.

Ok. Får øke jeg da. Håper du finner svar på problemet ditt ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...