Gå til innhold

Har du noen gang møtt og snakket med nav-mennesket ditt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært under nav i ulike perioder og så og si aldri møtt eller snakket med veilederen. Noe jeg har vent meg til fordi jeg har regnet med de har hatt fryktelig mye å gjøre, og jeg har hatt andre tiltak. 

Har du noen gang opplevd mer kontakt og regelmessige møter og samtaler med din veileder? Hvordan har i så fall denne kontakten foregått? 

 

 

Anonymkode: 6b3fa...597

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært under nav i ulike perioder og så og si aldri møtt eller snakket med veilederen. Noe jeg har vent meg til fordi jeg har regnet med de har hatt fryktelig mye å gjøre, og jeg har hatt andre tiltak. 

Har du noen gang opplevd mer kontakt og regelmessige møter og samtaler med din veileder? Hvordan har i så fall denne kontakten foregått? 

 

 

Anonymkode: 6b3fa...597

I chatten i aktivitetsplanen

Anonymkode: 724dc...599

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har hatt flere telefonsamtaler der saksbehandleren min har ringt, vært i 3 møter (2 av møtene har fastlege, terapeut og arbeidsgiver også vært med) og hatt kontakt vi chatten i aktivitetsplanen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har nettopp lagt noen år med alvorlig sykdom bak meg, så jeg har møtt henne mange ganger. Hun er en hyggelig og hjelpsom person, og jeg har bare hatt gode erfaringer med utskjelte NAV. Får kjapt svar på meldinger når jeg lurer på noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...