Gå til innhold

Glad og med energi. Kan det bli bedre?!


Gondor

Anbefalte innlegg

Den siste tiden har jeg vært plaget med tretthet og tungsinn. I dag våknet jeg i enda dårligere form og tasset rundt i morgenkåpe og tøfler til langt på dag. Men den eldste sønnen min, velsigne ham, begynte å leke klovn, lagde masse rare lyder, danset en rar dans og komponerte en koselig sang på gitaren for å få meg i godt humør og da måtte jeg bare le. Plutselig skjedde det et markant skifte i energinivået og jeg kjente en sitrende indre glede. Gjett om jeg er takknemlig!

Nå håper jeg at det i hvert fall vil holde noen dager sånn at jeg får gjort alt jeg ikke har orket denne uken. Jeg har nesten ikke lyst til å sove i natt bare for å nyte denne tilstanden mens den varer, men det er vel ikke særlig smart. Det er trist at man aldri vet hvilken tilstand man våkner opp til. Det gjør jo at det blir vanskelig å planlegge. Å invitere til middag er et sjansespill. A propos det så skal det være bursdagsfeiring her på søndag. Måtte fru Fortuna være på min side og la meg beholde humøret og energien til da! Gjerne lenger også, men man slutter jo å tro på julenissen etterhvert.

Er det noen her inne som har knekt energikoden?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...