Gå til innhold

Hvem er Kupton?


Pragmatikeren

Anbefalte innlegg

Pragmatikeren

Jeg ser Kupton gir faglige innspill her inne. Er det en mannlig psykiater? Svarer Kupton bare hvis nicket blir nevnt i emnet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kupton er en kvinne som som sitter og masturberer når hun får slike spørsmål som dette 

Anonymkode: ad8d3...503

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Pragmatikeren skrev:

Jeg ser Kupton gir faglige innspill her inne. Er det en mannlig psykiater? Svarer Kupton bare hvis nicket blir nevnt i emnet? 

Alle deltagerne her inne svarer anonymt, det gjelder også kupton. Han har åpenbart stor faglig innsikt. Så vidt jeg har observert, så svarer han ikke kun dersom nicket er nevnt i tittelfeltet, men kanskje sikrer det ekstra godt at han legger merke til spørsmålet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pragmatikeren
2 minutter siden, frosken skrev:

Alle deltagerne her inne svarer anonymt, det gjelder også kupton. Han har åpenbart stor faglig innsikt. Så vidt jeg har observert, så svarer han ikke kun dersom nicket er nevnt i tittelfeltet, men kanskje sikrer det ekstra godt at han legger merke til spørsmålet. 

Takk for svar! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, frosken skrev:

Alle deltagerne her inne svarer anonymt, det gjelder også kupton. Han har åpenbart stor faglig innsikt. Så vidt jeg har observert, så svarer han ikke kun dersom nicket er nevnt i tittelfeltet, men kanskje sikrer det ekstra godt at han legger merke til spørsmålet. 

Er Kupton en mann? 😳

Anonymkode: ad8d3...503

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er Kupton en mann? 😳

Anonymkode: ad8d3...503

Hvem vet.

Anonymkode: 3aefe...e6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...