Gå til innhold

Tips til å snu døgnet riktig vei


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det har vært sommerferie og nå er skolen rett rundt hjørne! 

Jeg får ikke til å snu døgnet riktig vei, trenger tips for å klare det. 

Jeg har prøvd å stå opp tidligere ( det klarer jeg fint) men jeg sovner så fort på ettermiddag og da er nattesøvnen ødelagt igjen. 

Jeg har også prøvd å døgne ( klarte å holde meg våken til natta, planen var å legge seg for å sove kl 22:00 men det som skjedde var at jeg ikke fikk til å sove  lå våken 48 timer til sammen og når jeg først fikk sove så våknet jeg kl seks på ettermiddag. 

Dette blir nok siste gangen jeg ødelegger døgnrytmen min! 

Noen som har tips eller triks slik at jeg får en bra døgnrytme igjen ? 

Anonymkode: c004a...f24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har tips eller triks slik at jeg får en bra døgnrytme igjen ? 

Anonymkode: c004a...f24

Hold deg i aktivitet på ettermiddagen så du ikke sovner. Eller unn deg max 30 min søvn, sett på en kraftig alarm og legg mobilen unna slik at du må opp fra seng / sofa / stol for å slå den av, gå så ut og gå en tur, ta en kald dusj eller gjør noe så du ikke sovner igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...