Gå til innhold

Dagkrem/nattkrem.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Har det noe for seg å bruke det? Kjøpte det i dag,men det var jo så sterk lukt på den dagkremen. loreal. Får migrene av for sterke lukter,men kan jo prøve. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Surrehuggu

Hvorfor vil du prøve når du ikke tåler parfymelukten?

Jeg har ikke så tro på verken dagkrem eller nattkrem. Tror ikke man får så mye vakrere hud av det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Surrehuggu skrev:

Hvorfor vil du prøve når du ikke tåler parfymelukten?

Jeg har ikke så tro på verken dagkrem eller nattkrem. Tror ikke man får så mye vakrere hud av det heller.

Siden jeg først hadde kjøpt den må jeg jo bruke den. 

Når jeg var yngre brukte jeg det alltid, men er mange år siden jeg har brukt det nå. Vil begynne å ta vare på meg selv,men det er jo ikke sikkert det har noe for seg. Frisørtime har jeg bestilt og,og skal til tannlegen i september. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehuggu

Du må jo ikke bruke den selv om du har kjøpt den. Du kan jo bare gi den bort til ei venninne som liker slikt?

Ellers er det fint at du vil ta vare på deg selv. Frisør er en god start, og en tur til tannlegen er veldig smart. Greit å holde tennene under oppsikt ved jevnlige kontroller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
16 minutter siden, stjernestøv skrev:

Har det noe for seg å bruke det? Kjøpte det i dag,men det var jo så sterk lukt på den dagkremen. loreal. Får migrene av for sterke lukter,men kan jo prøve. 

Om det har noe for seg ? Det kommer an på hva du vil oppnå. Jeg er avhengig. Blir tørr i huden etter å ha dusjet og må bruke krem. Til dette formålet fungerer det, men har liten tro på at nattkrem i forhold til dagkrem utgjør noen forskjell. Jeg tror det er unødvendig med to kremer og at det bare er noe de har funnet på for å tjene penger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Om det har noe for seg ? Det kommer an på hva du vil oppnå. Jeg er avhengig. Blir tørr i huden etter å ha dusjet og må bruke krem. Til dette formålet fungerer det, men har liten tro på at nattkrem i forhold til dagkrem utgjør noen forskjell. Jeg tror det er unødvendig med to kremer og at det bare er noe de har funnet på for å tjene penger. 

Ja det har du helt sikkert rett i, kan like godt bruke nattkrem om dagen.Anti wrinkle? Men har ikke fått noen rynker av å ikke bruke det på flere år heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Surrehuggu
4 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Om det har noe for seg ? Det kommer an på hva du vil oppnå. Jeg er avhengig. Blir tørr i huden etter å ha dusjet og må bruke krem. Til dette formålet fungerer det, men har liten tro på at nattkrem i forhold til dagkrem utgjør noen forskjell. Jeg tror det er unødvendig med to kremer og at det bare er noe de har funnet på for å tjene penger. 

Enig i det. Jeg bruker av og til bodylotion til hele kroppen etter dusj. Men er ikke avhengig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Surrehuggu skrev:

Enig i det. Jeg bruker av og til bodylotion til hele kroppen etter dusj. Men er ikke avhengig.

Det brukte jeg alltid før men da dusjet jeg hver dag,nå blir jeg bare tørr på leggene hvis jeg barberer meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehuggu
6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det brukte jeg alltid før men da dusjet jeg hver dag,nå blir jeg bare tørr på leggene hvis jeg barberer meg. 

Bodylotion på leggene er et must etter barbering med høvel. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Surrehuggu skrev:

Bodylotion på leggene er et must etter barbering med høvel. ;)

Ja det er det, der har jeg alovera bodylotion ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, stjernestøv skrev:

Har det noe for seg å bruke det? Kjøpte det i dag,men det var jo så sterk lukt på den dagkremen. loreal. Får migrene av for sterke lukter,men kan jo prøve. 

Jeg kjøpte en gang en deilig hudkrem på Kreta og etter flere turer kjøpte jeg flere produkter i denne serien, bl.a.ansiktskremen. Serien heter Aphrodite og jeg elsker den! Gikk tom for ansiktskrem, dagkrem altså og min søster skulle kjøpe med to krukker til meg da hun var på Kypros (selges der også), men ved en feil kjøpte hun en dagkrem og en nattkrem. Jeg har aldri brukt nattkrem, men nå gjør jeg det! Ikke hver kveld for det husker jeg ikke, men så ofte jeg husker det i alle fall.

Jeg har vel typisk nordisk hud, lys og litt rødlig kanskje, litt nupper, tørr i panna og på kinnene og kan være litt fet på nesa. Merker STOR synlig forskjell når jeg bruker dag- og nattkremen jevnlig! Det er så synlig at selv datteren min kommenterte det forleden, hun satt ved siden av meg (hun er 19 år), strøk meg på kinnet og sa:"Du har fått så fin hud, mamma!" ❤️ Så JA - det funker! Men jeg lurer virkelig på hva jeg skal gjøre når jeg har brukt opp de to boksene jeg har nå altså, må holde ørene åpne for om noen jeg kjenner skal en tur til de greske øyer. :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Lillemus skrev:

Jeg kjøpte en gang en deilig hudkrem på Kreta og etter flere turer kjøpte jeg flere produkter i denne serien, bl.a.ansiktskremen. Serien heter Aphrodite og jeg elsker den! Gikk tom for ansiktskrem, dagkrem altså og min søster skulle kjøpe med to krukker til meg da hun var på Kypros (selges der også), men ved en feil kjøpte hun en dagkrem og en nattkrem. Jeg har aldri brukt nattkrem, men nå gjør jeg det! Ikke hver kveld for det husker jeg ikke, men så ofte jeg husker det i alle fall.

Jeg har vel typisk nordisk hud, lys og litt rødlig kanskje, litt nupper, tørr i panna og på kinnene og kan være litt fet på nesa. Merker STOR synlig forskjell når jeg bruker dag- og nattkremen jevnlig! Det er så synlig at selv datteren min kommenterte det forleden, hun satt ved siden av meg (hun er 19 år), strøk meg på kinnet og sa:"Du har fått så fin hud, mamma!" ❤️ Så JA - det funker! Men jeg lurer virkelig på hva jeg skal gjøre når jeg har brukt opp de to boksene jeg har nå altså, må holde ørene åpne for om noen jeg kjenner skal en tur til de greske øyer. :D 

Bra det hjelper da og at til og med datteren din merket det ❤️ Datteren min sa hun fikk finere hud av det, så jeg får prøve å se. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Bra det hjelper da og at til og med datteren din merket det ❤️ Datteren min sa hun fikk finere hud av det, så jeg får prøve å se. 

Det er ikke sånn at jeg ser helt fryktelig ut i huden når jeg ikke bruker ansiktskremer altså, men det er altså synlig forskjell allikevel. :) Hvis du ikke klarer lukten så spør om de har en som er parfymefri neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Lillemus skrev:

Det er ikke sånn at jeg ser helt fryktelig ut i huden når jeg ikke bruker ansiktskremer altså, men det er altså synlig forskjell allikevel. :) Hvis du ikke klarer lukten så spør om de har en som er parfymefri neste gang.

Nei regnet ikke med det heller ;) Skal se etter parfymefri neste gang,får bare bruke opp den jeg har eller gi en til datteren min. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker både dag- og nattkrem. Er sikker på at det hjelper å fukte huden, men usikker på om dyre dag- og nattkremer egentlig har noen effekt utover dette. Dagkremen har også solfaktor; jeg er mye ute hele året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Xtra skrev:

Jeg bruker både dag- og nattkrem. Er sikker på at det hjelper å fukte huden, men usikker på om dyre dag- og nattkremer egentlig har noen effekt utover dette. Dagkremen har også solfaktor; jeg er mye ute hele året.

Ok. Tror ikke jeg trenger å fukte huden, vasket av meg det klisset der. Har jo ikke tørr hus heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, stjernestøv skrev:

Har det noe for seg å bruke det? Kjøpte det i dag,men det var jo så sterk lukt på den dagkremen. loreal. Får migrene av for sterke lukter,men kan jo prøve. 

Jeg ville heller kjøpt medisinsk hudpleie tilpasset hva du vil oppnå med beviste virkestoffer, som feks ZO eller Elixir. Dyrt, men bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, cilie skrev:

Jeg ville heller kjøpt medisinsk hudpleie tilpasset hva du vil oppnå med beviste virkestoffer, som feks ZO eller Elixir. Dyrt, men bra. 

Tror jeg dropper det, kremer er noe kliss. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...