Gå til innhold

Mobbende ansvarlig leder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan man ta slikt opp med fagforeningen? 

Det er nok ulikt hva man kan definere som mobbing, men jeg er lei. Og det går på mye på psyken løs. Jeg har tidligere tatt det opp med ansvarlig leder pluss vedkommende det gjelder ved gjentatte anledninger. Blir forbedring en stund Men så begynner det på igjen for fullt. 

Andre som har eller opplever plage rundt en kollega/ sjef? Erfaringer? Hvordan løste du det? 

Anonymkode: 138e8...be1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mener at jeg har tidligere tatt det opp med hovedsjef  pluss henne som er ansvarlig leder. Det har forbedret seg en stund da jeg gjorde det. Men det varer kun for en stund. 

Anonymkode: 138e8...be1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Drømmeautomat skrev:

Har dere ikke et verneombud på jobb? Er naturlig å ta det opp med denne personen.

Vi har et verneombud ifølge fagforeningen. Men vedkommende er knappt på jobb. Og jobber aldri samtidig som meg. Jeg ser aldri vedkommende. Og jeg er redd for å ikke møte forståelse for problemet fordi hun er "venner" med ansvarlig leder. 

Anonymkode: 138e8...be1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Drømmeautomat skrev:

Har dere ikke et verneombud på jobb? Er naturlig å ta det opp med denne personen.

Vent nå svarte jeg feil. Vi har ikke et verneombud nå. Men jeg fikk beskjed tidligere av fagforbundet at et visst nav som aldri er på jobb så og si er tillitsvalgt.  Vedkommende sier at hun ikke er tillitsvalgt selv.... så rotete system. 

Anonymkode: 138e8...be1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...