AnonymBruker Skrevet 17. august 2019 Del Skrevet 17. august 2019 Kan man ta slikt opp med fagforeningen? Det er nok ulikt hva man kan definere som mobbing, men jeg er lei. Og det går på mye på psyken løs. Jeg har tidligere tatt det opp med ansvarlig leder pluss vedkommende det gjelder ved gjentatte anledninger. Blir forbedring en stund Men så begynner det på igjen for fullt. Andre som har eller opplever plage rundt en kollega/ sjef? Erfaringer? Hvordan løste du det? Anonymkode: 138e8...be1 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2019 Del Skrevet 17. august 2019 Mener at jeg har tidligere tatt det opp med hovedsjef pluss henne som er ansvarlig leder. Det har forbedret seg en stund da jeg gjorde det. Men det varer kun for en stund. Anonymkode: 138e8...be1 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmeautomat Skrevet 17. august 2019 Del Skrevet 17. august 2019 Har dere ikke et verneombud på jobb? Er naturlig å ta det opp med denne personen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2019 Del Skrevet 17. august 2019 7 minutter siden, Drømmeautomat skrev: Har dere ikke et verneombud på jobb? Er naturlig å ta det opp med denne personen. Vi har et verneombud ifølge fagforeningen. Men vedkommende er knappt på jobb. Og jobber aldri samtidig som meg. Jeg ser aldri vedkommende. Og jeg er redd for å ikke møte forståelse for problemet fordi hun er "venner" med ansvarlig leder. Anonymkode: 138e8...be1 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2019 Del Skrevet 17. august 2019 11 minutter siden, Drømmeautomat skrev: Har dere ikke et verneombud på jobb? Er naturlig å ta det opp med denne personen. Vent nå svarte jeg feil. Vi har ikke et verneombud nå. Men jeg fikk beskjed tidligere av fagforbundet at et visst nav som aldri er på jobb så og si er tillitsvalgt. Vedkommende sier at hun ikke er tillitsvalgt selv.... så rotete system. Anonymkode: 138e8...be1 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2019 Del Skrevet 17. august 2019 Navn ikke nav Anonymkode: 138e8...be1 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.