Gå til innhold

Til dere menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må en kvinne være slank for at hun skal tenne dere?

Anonymkode: f5432...e7b

Ja.

Anonymkode: 40734...5c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja.

Anonymkode: 40734...5c2

Så vi som ikke er slanke har ingen menn lyst på mener du? Min mann har heldigvis ikke samme syn som deg. 

Anonymkode: bba24...b42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må en kvinne være slank for at hun skal tenne dere?

Anonymkode: f5432...e7b

Jeg er ikke mann og burde derfor kanskje ikke svare, men det er jo umulig å svare generelt på dette. Alle kvinner tenner da heller ikke på samme type menn. Noen vil ha sin partner syltynn, noen vil ha en som er meget overvektig, men de fleste ligger kanskje innenfor et noe romslig "normalområde"? Og når man har lært personen å kjenne så er det vel ikke vekta som er det viktigste?

For en del år siden sa jeg her inne at jeg ikke hadde elsket kjæresten min noe mindre om han hadde lagt på seg 50 kg, men jeg hadde nok ikke tent på ham i samme grad som i dag nei. Og det mener jeg fremdeles. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vil det også si at vi som er feite er mindre verdt enn de som er slanke? 

 

Anonymkode: bba24...b42

På Tinder - trolig. Som menneske - nei. 

Anonymkode: 026f8...48e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så vi som ikke er slanke har ingen menn lyst på mener du? Min mann har heldigvis ikke samme syn som deg. 

Anonymkode: bba24...b42

Nå svarte jeg utelukkende for meg selv.

Anonymkode: 40734...5c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil det også si at vi som er feite er mindre verdt enn de som er slanke? 

 

Anonymkode: bba24...b42

Eh, nei.

Anonymkode: 40734...5c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Må en kvinne være slank for at hun skal tenne dere?

Anonymkode: f5432...e7b

Nei, det er faktisk litt turn off. Jeg må ha litt fyldige damer for å tenne fysisk. 

Anonymkode: 1f3ba...098

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må en kvinne være slank for at hun skal tenne dere?

Anonymkode: f5432...e7b

Nei, jeg tror ikke det. Tror ikke det ville forandret mye på den fronten om kona la på seg noen kg, men jeg synes det er finest om det ikke blir så mye at formene bli borte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror folk endrer syn på en om en legger på seg, min psykolog sa flere ganger at jeg var en fin og tiltrekkende jente. Det sa han ikke lenger når jeg hadde lagt på meg, og samboeren min sier ikke at jeg er fin lenger. Det kunne han si før når jeg var tynn. Så jeg tror mange menn foretrekker normalvektige damer og jenter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

På 17.8.2019 den 23.13, Gargamel skrev:

Nei, jeg tror ikke det. Tror ikke det ville forandret mye på den fronten om kona la på seg noen kg, men jeg synes det er finest om det ikke blir så mye at formene bli borte. 

 

Kjæresten min er åpen om at han liker meg som den jeg er. Selv om jeg dessverre har gått ned mye de siste månedene og har ikke så mye igjen av mine egne bryster, sier han omsorgsfullt at de er mine og det er meg. Vi er begge enige i at jeg ikke skal tukle mer med kroppen og f.eks. få silikon i brystene (tatt vektoperasjon for noen år siden). Han er åpen om at jeg gjerne må legge på meg noen kilo. Selv synes jeg ikke det er noe pent når jeg har blitt for tynn.

Jeg tror jo at den gyldne middelvei er det beste for oss både helsemessig og ellers i livet, men om det ikke er situasjonen må vi bare godta den og akseptere den. Gjøre det beste ut av den og være glade i hverandre.

Jeg tenker at Tinder-appen har et veldig galt fokus der man avviser eller godtar et menneske nesten kun basert på utseende. Jeg har aldri brukt appen selv, men jeg tenker det blir veldig feil. Utseende har jo en del å si, men det er tross alt personligheten som er det avgjørende når alt kommer til alt og virkeligheten står og banker på døren. Da hjelper det ikke om prinsen eller prinsessen ser aldri så vakker ut, men oppfører seg som et rasshøl mot partneren og/eller andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...