Gå til innhold

Mer og mer sensur i det norske samfunn.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ytringsfriheten er under press tror jeg. Merker mer og mer avkuttinger i innlegg og kommentarer osv. Man er vist allergiske på forsøk på å sette ting inn i kontekst og historiske rene fakta.

Selv gidder jeg ikke mer. Alt er ikke mye å bruke tid på.

Anonymkode: cbd35...642

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Surrehuggu
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ytringsfriheten er under press tror jeg. Merker mer og mer avkuttinger i innlegg og kommentarer osv. Man er vist allergiske på forsøk på å sette ting inn i kontekst og historiske rene fakta.

Selv gidder jeg ikke mer. Alt er ikke mye å bruke tid på.

Anonymkode: cbd35...642

Jepp, du sa det. Ytringsfriheten er kneblet også på dol. Det går ikke an å skrive at man er suicidal på psykiatriforumet en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo også lite konstruktivt da å ta sitt eget liv. Men alle kan selvsagt gjøre en feil. Mulig jeg " føk op" litt fort.

Alt er rene gamblng i dag synes jeg.

Anonymkode: cbd35...642

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, AnonymBruker said:

Det er jo også lite konstruktivt da å ta sitt eget liv. Men alle kan selvsagt gjøre en feil. Mulig jeg " føk op" litt fort.

Alt er rene gamblng i dag synes jeg.

Anonymkode: cbd35...642

Ytringsfriheten lever i beste velgående. 

Anonymkode: c7648...24a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
9 timer siden, Surrehuggu skrev:

Jepp, du sa det. Ytringsfriheten er kneblet også på dol. Det går ikke an å skrive at man er suicidal på psykiatriforumet en gang.

Jeg har sluttet å svare i selvmordstråder siden jeg ikke et hva jeg skal skrive. Jeg er redd for å skrive noe dumt og dytte noen utenfor kanten. 

Jeg synes du virker intelligent og velformulert. Du står på ditt. Du fortjener respekt for det uansett hva man mener om saken. Det er helt greit å være uenig med folk. 

Du etterspurte en klem her om dagen, så dette får være min "klem.". (Apropos det var jeg også litt usikker på nøyaktig hva @Xtra mente i det innlegget du misforsto. Det kunne lett oppfattes på minst 2 måter) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de som styrer og steller er blitt for rike i dag jeg. Derfor blir det ikke tatt nok menneskelige hensyn og dermed selvmord blant mennesker. Som er bare tragedie og ubotelig sorg uansett hvem det gjelder. Jeg har sett foto av u også unge mennesker i media og lest de nærmeste berrettelse om hvordan de ikke forstod hvordan selv en sønn eller datter hadde det og hva de tror har skjedd.

Så unødvendig  tap og enorm sløsing med den viktigste ressursen vi har. Den menneskelige ressurs og vi alle.

Man står bare slagen tilbake. Og prøver å fortsette så godt man kan. Bare ufattelig at sånt skjer vistnok annenhver dag i Norge. Bare så trist at noen skal ha det slik og være så utstøtt og alene. Kanskje bare få kritikk fordi man ikke bruker tiden rett.

Jeg mente ikke at dette skulle bli noen "selvmordstråd"

Tvert om jeg mente at sensur ikke er bra heller. Man bør gå til lege.  Det kan være lett å uttrykke seg feil og bli misforstått.

Hva skjer med vårt samfunn. Unge burde studere samfunnskunnskap.

Man kan jo bare lure i dag.

Anonymkode: cbd35...642

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, Karma@ skrev:

Det er så fortvilet mye vanskelig i dag. 

Var det virkelig så mye bedre i "gode" gamle dager?

Anonymkode: 6fb1a...e25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

47 minutes ago, AnonymBruker said:

Jeg vet ikke. Det er så mye pussig rart i dag synes jeg som ingen kan forstå.

Anonymkode: cbd35...642

Hva eksakt er så rart i dag ?

Anonymkode: c7648...24a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...