Gå til innhold

Kupton: overaktiv tunge og medisiner.


Gondor

Anbefalte innlegg

Jeg strever med en tunge som farer rundt i munnen på meg hele tiden. Om dagen går det stort sett greit, men når jeg skal sove, blir det et problem. I går kveld lå jeg en time og prøvde å få kontroll. Kan dette skyldes medisiner eller er det noe annet? Hva kan jeg gjøre for å roe ned tungen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Gondor skrev:

Jeg strever med en tunge som farer rundt i munnen på meg hele tiden. Om dagen går det stort sett greit, men når jeg skal sove, blir det et problem. I går kveld lå jeg en time og prøvde å få kontroll. Kan dette skyldes medisiner eller er det noe annet? Hva kan jeg gjøre for å roe ned tungen?

https://nhi.no/sykdommer/psykisk-helse/legemidler/tardive-dyskinesier/

Anonymkode: 9d7d0...c88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, kupton skrev:

Hvis du tar AP, kan dette være årsaken. Snakk med legen din om dette.

Jeg tar AP, ja. Jeg får ta det opp med psykiateren når jeg skal dit om ikke så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest elina777
22 minutter siden, Gondor skrev:

Interessant og ikke særlig morsom lesning.

Jeg innser jeg burde holdt meg unna AP! Men nå er det for sent, hjernen er helt avhengig!! Faen ta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, elina777 skrev:

Jeg innser jeg burde holdt meg unna AP! Men nå er det for sent, hjernen er helt avhengig!! Faen ta

Jeg har prøvd diverse ganger å klare meg uten, men det går så dårlig som det kan få gått. Kanskje jeg ikke prøver hardt nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...