Gå til innhold

Hvor lenge var Adam i paradis?


Gondor

Anbefalte innlegg

Ikke lenge! Sånn ca et døgn. Fra å være ved godt mot, full av pepp og energi i hvert fall deler av dagen i går, til å være helt nede i dag. Trodde jeg var på vei inn i en god periode jeg. Ja, ja. Jeg får leve på minnet. Det var deilig de timene det varte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Surrehuggu

Kjenner til det. Og noen ganger er det motsatt ved at jeg er nede og tror at det nå har kommet en ny depresjon. Så forsvinner det like plutselig som det kom etter en dag eller to. Så det er ikke gitt at du nå får mange dager hvor du er nede. (Synes å huske at du har samme diagnose som meg?) Heldigvis er det flest av normale dager, i alle fall for meg. 

Ønsker deg en fin dag, og tvi-tvi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, kupton skrev:

Tror det var helt til det kom en veganer som ba han spise eple 🍏 

😂😂

Anonymkode: 2b961...f49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...