Gå til innhold

Vond lukt fra overløp vask


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå har jeg skrubbet så godt det lar seg gjøre nedi der med en flaskekost med rengjøringsmidler i flere omganger. Har hatt oppi eddik og bakepulver og skylt med varmt vann, men det må fortsatt være et belegg nedi der som skaper vond lukt. Det kommer ikke vond lukt fra der vannet vanligvis renner ut i vasken da jeg har fjernet det som var der og sjekket vannlåsen som ikke hadde noe vond lukt i det hele tatt. Det er så dumt at det skal være så vanskelig å få renset ordentlig bak der overløpsvann skal renne ut. For det første er formen så brei oppe at en ikke kommer til å få vasket ordentlig inn i hjørnene med en flaskekost el. Ikke får en vasket ordentlig helt nederst regner jeg med. Når vasken ikke er tett legger ikke eventuell røråpner seg nederst i hullet men vil renne ut. Det skulle vært en slags propp en kunne sette i nederst så en kunne fylle med røråpner som fjerner belegget. Er det noen som har opplevd det samme. Tips for å få rengjort ordentlig? 

Anonymkode: ba023...ef3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...