Gå til innhold

Venner og initiativ til kontakt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan er den som tar du eller vennen kontakt med dine venner?

For og finne på ting?

 

Personelig er ikke akkurat mine venner særlig god til og ta kontakt eller noe som kan kalles oppsøkende kontakt.

Slik har det desverre vært så lenge jeg har kjent de.

 

De gangene jeg tok kontakt med de, så var en jeg kjenner det var dårlige odds for at at var våken til døgnets tider.

Andre ganger var det at det ikke passet eller andre svar som førte til at jeg bare måtte dra.

En annen kompis jeg kjenner tar aldri initiativ til kontakt, og H*n er bare hjemme hele tiden.

Men han er med vis jeg foreslår noe, men har aldri noen forslag selv, eller tar kontakt.

 

Synes det er litt kjedelig at det skal være sånn, men er rimelig vant med det, og da har jeg vært sånn delvis flink og aktivisere meg selv med noe, men det hender seg noen ensomhetstanker stikker innom av og til.

Og bruke energi på noen som aldri gir noe tilbake er rimelig kjedelig også.

Anonymkode: 0d2e2...0ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, AnonymBruker said:

Hvordan er den som tar du eller vennen kontakt med dine venner?

For og finne på ting?

 

Personelig er ikke akkurat mine venner særlig god til og ta kontakt eller noe som kan kalles oppsøkende kontakt.

Slik har det desverre vært så lenge jeg har kjent de.

 

De gangene jeg tok kontakt med de, så var en jeg kjenner det var dårlige odds for at at var våken til døgnets tider.

Andre ganger var det at det ikke passet eller andre svar som førte til at jeg bare måtte dra.

En annen kompis jeg kjenner tar aldri initiativ til kontakt, og H*n er bare hjemme hele tiden.

Men han er med vis jeg foreslår noe, men har aldri noen forslag selv, eller tar kontakt.

 

Synes det er litt kjedelig at det skal være sånn, men er rimelig vant med det, og da har jeg vært sånn delvis flink og aktivisere meg selv med noe, men det hender seg noen ensomhetstanker stikker innom av og til.

Og bruke energi på noen som aldri gir noe tilbake er rimelig kjedelig også.

Anonymkode: 0d2e2...0ac

Har ingen venner.

Anonymkode: f55f5...1e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...