Gå til innhold

Trenger noen som kan «ta meg i nakken»


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vil at noen skal gi meg litt kjeft/ hard kritikk slik at jeg kan klare å skjerpe meg og gjøre det jeg må og bør gjøre. 

Skolen har nettopp startet og jeg kjenner at jeg begynner å bli lei allerede nå! Føler meg skikkelig sliten i kroppen og umettelig på søvn SELV OM JEG SOVER NOK! 

Gi meg så mye kjeft og kritikk som dere klarer. Jeg trenger det NÅ for å klare og holde motivasjonen høyt oppe og fullføre skolen! 

Gulrot teknikken hjelper ikke på et brødhau som meg, jeg trenger PISK! Jeg trenger virkelig noen ord som kan stikke og såre! Det er den eneste måten jeg kan klare å fungere på. Så kjør på! Kjeft på meg som bare det! Trenger det nå! 

 

 

 

 

Anonymkode: f7a28...e78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hjelper ikke på et brødhau som meg, jeg trenger PISK! Jeg trenger virkelig noen ord som kan stikke og såre! Det er den eneste måten jeg kan klare å fungere på. Så kjør på! Kjeft på meg som bare det! Trenger det nå! 

Anonymkode: f7a28...e78

Skjerp deg, din bortskjemte snørrunge! Ta vare på den skoleplassen du er så heldig å ha, det er millioner av ungdom der ute i verden som ønsker seg den nesten mer enn noe annet! 

Og spis sunt. Kroppen din trenger ordentlig næring, ikke cola og hamburgere fra maccern. Så ta deg sammen! NÅ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil at noen skal gi meg litt kjeft/ hard kritikk slik at jeg kan klare å skjerpe meg og gjøre det jeg må og bør gjøre. 

Skolen har nettopp startet og jeg kjenner at jeg begynner å bli lei allerede nå! Føler meg skikkelig sliten i kroppen og umettelig på søvn SELV OM JEG SOVER NOK! 

Gi meg så mye kjeft og kritikk som dere klarer. Jeg trenger det NÅ for å klare og holde motivasjonen høyt oppe og fullføre skolen! 

Gulrot teknikken hjelper ikke på et brødhau som meg, jeg trenger PISK! Jeg trenger virkelig noen ord som kan stikke og såre! Det er den eneste måten jeg kan klare å fungere på. Så kjør på! Kjeft på meg som bare det! Trenger det nå! 

 

 

 

 

Anonymkode: f7a28...e78

Det er vanlig å bli sliten de første ukene i semesteret. I løpet av sommeren har jo de fleste kommet ut av skolerytme. Det gjelder å ikke gi seg i første motbakken, du kommer til å angre bittert i etterkant om du gir etter for motstanden nå. 

Lurt å sørge for frisk luft  og dagslys hver dag, samt regelmessig mosjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil at noen skal gi meg litt kjeft/ hard kritikk slik at jeg kan klare å skjerpe meg og gjøre det jeg må og bør gjøre. 

Skolen har nettopp startet og jeg kjenner at jeg begynner å bli lei allerede nå! Føler meg skikkelig sliten i kroppen og umettelig på søvn SELV OM JEG SOVER NOK! 

Gi meg så mye kjeft og kritikk som dere klarer. Jeg trenger det NÅ for å klare og holde motivasjonen høyt oppe og fullføre skolen! 

Gulrot teknikken hjelper ikke på et brødhau som meg, jeg trenger PISK! Jeg trenger virkelig noen ord som kan stikke og såre! Det er den eneste måten jeg kan klare å fungere på. Så kjør på! Kjeft på meg som bare det! Trenger det nå! 

 

 

 

 

Anonymkode: f7a28...e78

Jeg har ikke tro på at kjeft hjelper, men kanskje mer dra hjelp for å komme i vigør igjen.

Synes det frosken skrev var bra. Vil bare legge til at et riktig kosthold vil også hjelpe på. Og kanskje gjøre en hyggelig ting hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil at noen skal gi meg litt kjeft/ hard kritikk slik at jeg kan klare å skjerpe meg og gjøre det jeg må og bør gjøre. 

Hvis du ikke fullfører, blir nederlagsfølelsen og trangen til å sluntre unna bare sterkere - og du risikerer å havne i opplegg som er mye kjedeligere hvis du slutter. Da blir du forfulgt av diverse "oppfølgingstjenester" som vil aktivisere deg og lære deg å stå opp om morran, og det vil garantert ikke få deg til å føle deg bedre.

Så kommer du til å angre, og det er mye tyngre å begynne på nytt sammen med folk du ikke kjenner som betrakter deg som en gammel taper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gargamel
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil at noen skal gi meg litt kjeft/ hard kritikk slik at jeg kan klare å skjerpe meg og gjøre det jeg må og bør gjøre. 

Skolen har nettopp startet og jeg kjenner at jeg begynner å bli lei allerede nå! Føler meg skikkelig sliten i kroppen og umettelig på søvn SELV OM JEG SOVER NOK! 

Gi meg så mye kjeft og kritikk som dere klarer. Jeg trenger det NÅ for å klare og holde motivasjonen høyt oppe og fullføre skolen! 

Gulrot teknikken hjelper ikke på et brødhau som meg, jeg trenger PISK! Jeg trenger virkelig noen ord som kan stikke og såre! Det er den eneste måten jeg kan klare å fungere på. Så kjør på! Kjeft på meg som bare det! Trenger det nå! 

Anonymkode: f7a28...e78

Det er ikke noe vits i verken gulrot eller pisk.

Du må jo fullføre skolen uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjerpings!

.. det er godt ment, jeg har ikke tor på kjeft. Det fremmer mer skyldfølelse og selvforakt om det stadig er ladde pekefingre som møter når man ikke følger opp. Hva med ringvirkningene av å droppe ut? Det kan være lurt å reflektere over det og ta litt kontroll. Hva gir deg mestringsfølelse? Hva oppnår du ved å bli sittende hjemme? Frisk luft, sunn mat og aktivitet som holder hjernen aktiv.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driter du i skolen nå, er det stor fare for at du ENTEN går ut med et vitnemål så dårlig at det ikke er verd noen ting, ELLER du må ta et år om igjen. Da må du ha det like kjedelig og slitsomt ett år til, i stedet for kanskje å begynne med noe som interesserer deg mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...