Gå til innhold

Fact vs dps


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva kan fact gjøre som dps ikke kan? Hvorfor ble jeg videresendt fra dps til fact? Kan man be om å lese henvisningen?

Anonymkode: 779fc...41b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har jeg blitt og. Skjønner ikke helt hvordan det fungerer, og er veldig spent på hva det egentlig er.

Anonymkode: 7e074...f66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva kan fact gjøre som dps ikke kan? Hvorfor ble jeg videresendt fra dps til fact? Kan man be om å lese henvisningen?

Anonymkode: 779fc...41b

Tror ikke de kan gjøre noe mer enn dps. Jeg ble også henvist fra dps til fact, vet ikke hvorfor. Kanskje de var lei av meg. 

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annamaria

Men fact går vel tur med deg hvis du vil og kan oppsøke folk hjemme, men veldig mye går ut på å sette sprøyter på folk!!!!!

Endret av Annamaria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...