Gå til innhold

Vondt i kroppen.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Har vondt i halve ryggen og det strekker seg opp i halve nakken og armen,er det noe å gå til lege med? Eller bør jeg vente å se om det går over? Er redd for lungekreft da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 minutes ago, stjernestøv said:

Har vondt i halve ryggen og det strekker seg opp i halve nakken og armen,er det noe å gå til lege med? Eller bør jeg vente å se om det går over?

Prøv å bevege deg mer. Aktivitet kan redusere smertene.

19 minutes ago, stjernestøv said:

Er redd for lungekreft da. 

Hvis du er redd for lungekreft burde du ihvertfall slutte å røyke, tror jeg.

Anonymkode: bf3e5...d9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prøv å bevege deg mer. Aktivitet kan redusere smertene.

Hvis du er redd for lungekreft burde du ihvertfall slutte å røyke, tror jeg.

Anonymkode: bf3e5...d9d

Det er vanskelig å bevege seg når det gjør vondt. Ja burde slutte å røyke,men hvis jeg alt har det er det jo ikke vits i. Da vil jeg jo dø i nærmere fremtid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Har vondt i halve ryggen og det strekker seg opp i halve nakken og armen,er det noe å gå til lege med? Eller bør jeg vente å se om det går over? Er redd for lungekreft da. 

Jeg hadde vært mer redd for hjerteinfarkt enn lungekreft med det smertebildet der(hvis det er på venstre side og det er smerter nedover i armen), men sannsynligvis har du kanskje ligget forkjært i natt. Det blir ikke bedre av at du sitter i ro i alle fall, ikke om det er muskuløst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lillemus skrev:

Jeg hadde vært mer redd for hjerteinfarkt enn lungekreft med det smertebildet der(hvis det er på venstre side og det er smerter nedover i armen), men sannsynligvis har du kanskje ligget forkjært i natt. Det blir ikke bedre av at du sitter i ro i alle fall, ikke om det er muskuløst.

Det er på høyre side og det kom på søndags kveld sånn plutselig. Nei får rine til dps i morgen og spør om jeg kan være med å trene igjen,det hjelper jo sikkert på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men en lege sa en gang at jeg hadde masse musklelknuter i ryggen og at det derfor var vondt, hjelper det å trene da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men en lege sa en gang at jeg hadde masse musklelknuter i ryggen og at det derfor var vondt, hjelper det å trene da?

Det tror jeg helt sikkert. Du kan jo bestille en time hos en fysioterapeut og få hjelp til å løsne på knutene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Lillemus skrev:

Det tror jeg helt sikkert. Du kan jo bestille en time hos en fysioterapeut og få hjelp til å løsne på knutene?

Ok. Ja kan jo det, men liker ikke å kle av meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Ja kan jo det, men liker ikke å kle av meg. 

Nei, det er vel bedre å ha det vondt, sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Lillemus skrev:

Nei, det er vel bedre å ha det vondt, sikkert.

Nei det er ikke det,men det er rart hva man venner seg til. Men nå går det jo oppover i nakken og i armen og, det er jo ikke muskelknuter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei det er ikke det,men det er rart hva man venner seg til. Men nå går det jo oppover i nakken og i armen og, det er jo ikke muskelknuter?

Uansett kan nok fysioterapeuten hjelpe deg med det, om det er muskulært. :) Det er en mye bedre tilnærmin til problemet enn å ta smertestillende, da gjør du jo ingenting med grunnen til at det gjør vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lillemus skrev:

Uansett kan nok fysioterapeuten hjelpe deg med det, om det er muskulært. :) Det er en mye bedre tilnærmin til problemet enn å ta smertestillende, da gjør du jo ingenting med grunnen til at det gjør vondt.

Ja det er sant det :) Får se om jeg ringer en i morgen, ellers var hun ene på treningsgruppe fysioterapeut. Men tror det er bare nybegynnerene som får hun der, skal jo på rutinert gruppe jeg nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Ja det er sant det :) Får se om jeg ringer en i morgen, ellers var hun ene på treningsgruppe fysioterapeut. Men tror det er bare nybegynnerene som får hun der, skal jo på rutinert gruppe jeg nå. 

Hva er forskjellen på nybegynnere og rutinerte i disse gruppene? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Fionys skrev:

Hva er forskjellen på nybegynnere og rutinerte i disse gruppene? 

Nybegynnere er de som nett har begynt og skal gå 14 uker før de går over til rutinert gruppe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...