Gå til innhold

Sengeliggende


Gjest elina777

Anbefalte innlegg

Gjest elina777

Jeg er nærmest sengeliggende

fordi hjernen er for stor og tung

har time i morgen for å be om henvisning til MR

men skal be de operere ut skallen min

så hjernen får renne ut

jeg makter ikke mer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest elina777

Ble innlagt og de sier sånne opplevelser med hjernen er vanlig ved schizofreni/schizoaffektiv

ble bra når jeg øket dosen AP

så trengte ikke operasjon av hjernen likevel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, elina777 skrev:

Ble innlagt og de sier sånne opplevelser med hjernen er vanlig ved schizofreni/schizoaffektiv

ble bra når jeg øket dosen AP

så trengte ikke operasjon av hjernen likevel

Må bare si at jeg kjenner meg igjen. Har også problemer med hjernen, at den tyter ut over alt. Bra du får hjelp nå da ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
24 minutter siden, stjernestøv skrev:

Må bare si at jeg kjenner meg igjen. Har også problemer med hjernen, at den tyter ut over alt. Bra du får hjelp nå da ❤️ 

Sliter litt med hjernen fortsatt nå, føler for å ta på meg en hjelm for å skjerme hjernen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, elina777 skrev:

Sliter litt med hjernen fortsatt nå, føler for å ta på meg en hjelm for å skjerme hjernen

Ja jeg har lurt på å bruke caps,men det er for å holde energier ute. Men kanskje det hadde holdt hjernen på plass også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
41 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja jeg har lurt på å bruke caps,men det er for å holde energier ute. Men kanskje det hadde holdt hjernen på plass også. 

Jeg må nok begynne med hijab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...