Gå til innhold

Bare lurer på dette(ang xeplion?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Jeg har litt mindre angst, er litt mindre rar og kjenner litt mindre energier, det er alt. Tar xeplion men har fremdeles troen min. Men leser i en bok nå om en som har hatt kontakt med en ånd siden han var fire år, han skrev at man er ikke ansvarlig for sin sykdom. Man har ikke matrealisert den selv,syns det var en lettelse å lese. For i de andre bøkene står det at man er ansvarlig selv, at man har manifisert det selv men tanker og handlinger. Vil jeg miste troen min hvis jeg fortsetter med xeplion? Syns ikke den virker så godt heller. Eller gjør den det? Har ikke kontakt med ånder og hjelpere lenger,det er godt å få litt fred. Ser på det som en pause. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutes ago, stjernestøv said:

Jeg har litt mindre angst, er litt mindre rar og kjenner litt mindre energier, det er alt. Tar xeplion men har fremdeles troen min. Men leser i en bok nå om en som har hatt kontakt med en ånd siden han var fire år, han skrev at man er ikke ansvarlig for sin sykdom. Man har ikke matrealisert den selv,syns det var en lettelse å lese. For i de andre bøkene står det at man er ansvarlig selv, at man har manifisert det selv men tanker og handlinger. Vil jeg miste troen min hvis jeg fortsetter med xeplion? Syns ikke den virker så godt heller. Eller gjør den det? Har ikke kontakt med ånder og hjelpere lenger,det er godt å få litt fred. Ser på det som en pause. 

Selvfølgelig er du ikke ansvarlig for egen sykdom. (Det måtte i såfall være om du røyker 60 om dagen og får lungekereft), men du kan ikke manifisere sykdom med tanker.

Syntes det er rart du tror på alt du leser sykdom i disse useriøse bøkene skrevet av legfolk.

Anonymkode: f0147...6d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig er du ikke ansvarlig for egen sykdom. (Det måtte i såfall være om du røyker 60 om dagen og får lungekereft), men du kan ikke manifisere sykdom med tanker.

Syntes det er rart du tror på alt du leser sykdom i disse useriøse bøkene skrevet av legfolk.

Anonymkode: f0147...6d3

Det er nå det jeg har trodd, at jeg har manifestert alt selv. Ja om jeg får lungekreft har jeg manifister det, og det at jeg er feit har jeg manifistert. Nå prøver jeg å manifestere meg tynn. Det er bøker av folk som ligger høyt på listen i det alternative, folk som har peiling. Men det var en lettelse å lese at jeg ikke er ansvarlig for alt i dette livet, alt som har skjedd med meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er nå det jeg har trodd, at jeg har manifestert alt selv. Ja om jeg får lungekreft har jeg manifister det,

Du får det ikke fordi du har manifistert det, men fordi du har røyket.

15 minutter siden, stjernestøv skrev:

og det at jeg er feit har jeg manifistert. Nå prøver jeg å manifestere meg tynn.

Eneste måten å gå ned er inntak av færre kalorier, og forbrukere flere. 

15 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er bøker av folk som ligger høyt på listen i det alternative, folk som har peiling.

Hvilke kvalifikasjoner har disse?

 

Anonymkode: 3442d...aed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du får det ikke fordi du har manifistert det, men fordi du har røyket.

Eneste måten å gå ned er inntak av færre kalorier, og forbrukere flere. 

Hvilke kvalifikasjoner har disse?

 

Anonymkode: 3442d...aed

Ja nettopp. Ja spiser veldig lite nå, og syns det er rart jeg ikke går mer ned i vekt. Må være medisinene jeg tar da? 

De har gravet dypt i det åndelige i åresvis,og hatt opplevelser selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker ikke så mye av xeplion. Men sønnen fikk meg med en tur rundt sykehuset, og nå har jeg vasket vinduet på kjøkkenet og skiftet gardiner. Har bestilt nye gardiner til begge stuene :) Gleder meg til jeg får dem, forandring fryder. Er så glad i blått jeg pga det blå lyset, blått er healing og kommunikasjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, stjernestøv skrev:

Merker ikke så mye av xeplion. Men sønnen fikk meg med en tur rundt sykehuset, og nå har jeg vasket vinduet på kjøkkenet og skiftet gardiner. Har bestilt nye gardiner til begge stuene :) Gleder meg til jeg får dem, forandring fryder. Er så glad i blått jeg pga det blå lyset, blått er healing og kommunikasjon. 

Du har fått mindre angst, føler deg mindre rar og kjenner mindre til det du kaller energier - det betyr jo nettopp at medisinen virker! Hva tror du ellers disse endringene kommer av? Det virker jo som du har fått litt mer overskudd også - kjempeflott! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lillemus skrev:

Du har fått mindre angst, føler deg mindre rar og kjenner mindre til det du kaller energier - det betyr jo nettopp at medisinen virker! Hva tror du ellers disse endringene kommer av? Det virker jo som du har fått litt mer overskudd også - kjempeflott! :) 

Ja den virker vel da,tenkte bare jeg hadde fått hjelp ovenfra men jeg vet ikke. Har jo klart å spare på vivalene nå. Ja jeg var plutselig så ivrig på å bytte gardiner, har bestilt endel nye løpere også nå :) Fornye hjemmet litt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja den virker vel da,tenkte bare jeg hadde fått hjelp ovenfra men jeg vet ikke. Har jo klart å spare på vivalene nå. Ja jeg var plutselig så ivrig på å bytte gardiner, har bestilt endel nye løpere også nå :) Fornye hjemmet litt. 

:) Du altså. Sånn er det jo hver gang medisinene virker, du tror ikke det er medisinene, men at det er hjelp ovenfra. :) Det ER medisinene! Og mindre vival i tillegg er jo kjempeflott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Lillemus skrev:

:) Du altså. Sånn er det jo hver gang medisinene virker, du tror ikke det er medisinene, men at det er hjelp ovenfra. :) Det ER medisinene! Og mindre vival i tillegg er jo kjempeflott!

Hehe ja har en tendens til å tro det ;) Ja er glad jeg har klart å ta mindre vival :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det ikke sånn at xeplion stopper mensen? Det gjorde jo risperdal? Hva er da vitsen med å ta p.sprøyten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men er det ikke sånn at xeplion stopper mensen? Det gjorde jo risperdal? Hva er da vitsen med å ta p.sprøyten?

P-sprøyten er prevensjon (mot å bli gravid), xeplion hindrer ikke graviditet. 

Anonymkode: b5ca1...cd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

P-sprøyten er prevensjon (mot å bli gravid), xeplion hindrer ikke graviditet. 

Anonymkode: b5ca1...cd3

Det gjør vel det når man ikke har mensen? Det tror jeg ihvertfall, man må jo ha eggløsning for å bli gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

44 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det gjør vel det når man ikke har mensen? Det tror jeg ihvertfall, man må jo ha eggløsning for å bli gravid?

Xeplion vil ikke hindre graviditet med eller uten mensen. Hvis du ikke har sex trenger du ikke å bruke prevensjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Fionys skrev:

Xeplion vil ikke hindre graviditet med eller uten mensen. Hvis du ikke har sex trenger du ikke å bruke prevensjon.

Ok. Har ikke sex for tiden,skal ha det når jeg blir tynn. Skulle tatt seg ut å bli gravid nå hehe :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...