Gå til innhold

Å slå rundt seg i søvne...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ble redd da jeg bråvåknet i morges av at jeg slo rundt meg i søvne. Slo til og med til samboeren min. Har kun opplevd å slått rundt meg selv to ganger tidligere for mange år tilbake. Jeg ble skremt. Jeg drømte om noen som skulle ta meg, og masse mareritt  

Fikk dårlig samvittighet etterpå. Og følte meg slem som gjorde noe som jeg aldri ville gjort i våken tilstand og med mine fulle fem. Heldigvis gikk det bra med samboer men jeg skammer meg fryktelig over dette i etterkant. Jeg er motstander av vold og der slår jeg samboer i søvne. Uff. 

Noen som har opplevd lignende? 

Anonymkode: 96cd7...d36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er helt normalt å bakse litt rundt i søvne om man har en tøff reise i drømmeland. Ellers og for den saks skyld. 

Slikt kan vi ikke kontrollere, så jeg tipper samboeren din ikke vil ta det så stivt.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, FjellOgDalar skrev:

Det er helt normalt å bakse litt rundt i søvne om man har en tøff reise i drømmeland. Ellers og for den saks skyld. 

Slikt kan vi ikke kontrollere, så jeg tipper samboeren din ikke vil ta det så stivt.  

Godt å høre. Jeg slo visst til han gjentatte ganger i ansiktet. Jeg husker ikke annet enn at jeg drømte om noen som skulle angripe meg. Han lå å snorket. Og jeg registrerte lyden. Jeg forsøkte  å gjemme meg for de som skulle angripe men ble frustrert av Snorkingen hans og så klær er jeg å ha det til å slå til han flere ganger og be han holde kjeft slik at jeg ikke ble angrepet.. Men jeg husker ikke hvor mye jeg slo men våknet av at jeg slo. 

Ble redd da jeg lå meg i går natt. Var redd det skulle skje igjen. Men samboer sier at han har aldri opplevd at jeg har gjort det samme før heldigvis. Huff . Men han sier at han forstår at jeg ikke kunne styre dette pga drømmene. 

Anonymkode: 96cd7...d36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, FjellOgDalar skrev:

Det er helt normalt å bakse litt rundt i søvne om man har en tøff reise i drømmeland. Ellers og for den saks skyld. 

Slikt kan vi ikke kontrollere, så jeg tipper samboeren din ikke vil ta det så stivt.  

Begynte å tenke på Alzheimers.  Ble redd jeg begynte å miste kontroll over meg selv. Men siden det skjedde under søvn og drøm så er det nok noe som kan skje uten at det er noe farlig sykdom bak.  

Anonymkode: 96cd7...d36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...