Gå til innhold

Hvilke medium bruker du for å holde deg oppdatert.?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lytter du på radio. Hvilken kanal passer oftest deg best?

Anonymkode: a5bd8...07b

TV, nettet, nettaviser. Hører lite på radio, kun når vi er på hytta faktisk, men det står gjerne P4 på flere ganger i løpet av dagen så vi får med oss noen nyhetssedinger. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lytter du på radio. Hvilken kanal passer oftest deg best?

Anonymkode: a5bd8...07b

Jeg lytter på NRK P1, P2, P3 og NRK Alltid Nyheter, og ser enkelte TV-nyhetssendinger på NRK, TV2 og BBC. Men dette skjer ikke hver dag.

 

I tillegg sjekker jeg daglig diverse nettaviser, som VG, Dagbladet, DN, NRK m.fl. 

 

 

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lytter du på radio. Hvilken kanal passer oftest deg best?

Anonymkode: a5bd8...07b

Jeg hører på radio i bilen, lite ellers. Det blir som regel NRK P1 eller P2. Det handler som regel om turer på under en halvtime.

Hvis vi skal kjøre langt og det er bare dypsindig preik (eller folkemusikk el.l.) på begge disse, finner jeg en P3, P4 eller en annen norsk kanal med mest musikk.

For en rask oppdatering, f.eks. om morgenen, liker jeg nrk.no. Jeg leser litt i andre nettaviser i løpet av dagen.

Endret av laban
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som alle dere har fornuftig bruk. I mediebransjen tror jeg de har litt å gjøre.

Jeg leser fremdeles mest papiraviser men de blir bare tynnere og tynnere.

Anonymkode: a5bd8...07b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lytter du på radio. Hvilken kanal passer oftest deg best?

Anonymkode: a5bd8...07b

NRK P13, P1, P2, + podcaster

Anonymkode: 1f998...ff7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...