Gå til innhold

Synes dere " folk flest" er veldig kravstore i dagens samfunn?


Gjest Karma@

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 25.8.2019 den 14.16, Karma@ skrev:

At forventningene er for høye? Både til seg selv og andre?

Men kanskje det alltid har vært slik? Eller er noe endret?

Det har vært store samfunnsforandringer de siste årene, men for å vite om noen er "kravstor" så må man ha noen ideer om hvilken krav er rimelig å stille, og hva er store krav.  Det er ikke store krav å kreve at barn skal vokse opp i trygge omgivelser med sunn kost og muligheter til å ha ferie med sine nærmeste.  Hvis forventningene blir at alle skal ha mulighet til å leie et lokale for bursdagsselskap engang i året for barn hvor serveringen blir bestilt fra en gourmet kokk og underholdningen fremført av profesjonelle artister så vil jeg si at det er for mye å forvente.  

Anonymkode: aba6f...18a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det høres mye ut. Skal ofte ikke så mye til for å glede barn. Husker en fari en av de så sjelden jeg selv var som barn i bursdag  som kledde seg ut og laget pølsebod. Utrolig hvor populært.

Alle har nok sitt i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Surrehuggu
54 minutter siden, Karma@ skrev:

Men tidene går jo fremover for de fleste og alle har sitt og mer enn så i dag tror jeg også.

Ja, vi har alle vårt. Vi har alle vårt i dag. Alt er ikke så enkelt for alle. Det er sant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...