Gå til innhold

fykisk eller psykisk ømmhet i høyre øyet når jeg beveger det?


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

når jeg får ømhet i høyre øyeeplet når jeg ser mot venstre, betyr det da at det er stive muskler i øyeeplet, eller kan det komme av tannkjøttbetennelse eller kan det være psykisk?

Endret av Blomsterfluen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

når jeg får ømhet i høyre øyeeplet når jeg ser mot venstre, betyr det da at det er stive muskler i øyeeplet, eller kan det komme av tannkjøttbetennelse eller kan det være psykisk?

Kan du ikke finne på noe annet enn å sitte å kjenne etter om noe er feil med deg 🙂 

Anonymkode: 5a897...2c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke finne på noe annet enn å sitte å kjenne etter om noe er feil med deg 🙂 

Anonymkode: 5a897...2c9

hold snavla, din drittsekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

hold snavla, din drittsekk.

Hvorfor synes du det er ok å svare meg så stygt som du gjør? Det var en vennlig kommentar, jeg vet du har hatt hypokondertendenser tidligere og det kan vel ikke hjelpe deg å sitte å kjenne etter områder i kroppen som virker unormale?

Anonymkode: 5a897...2c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor synes du det er ok å svare meg så stygt som du gjør? Det var en vennlig kommentar, jeg vet du har hatt hypokondertendenser tidligere og det kan vel ikke hjelpe deg å sitte å kjenne etter områder i kroppen som virker unormale?

Anonymkode: 5a897...2c9

jeg syns det der og da, fordi jeg får sånne beskjeder om at jeg sitter å kjenner etter, og andre sånne og sånne om at "jeg kjenner etter og er hypo" aktige beskjeder, istedefor å få svar på det jeg lurer på. det er nærmest det alle nesten, svarer meg. det kaller jeg for mobbing, spessielt når jeg har uttrykt meg flere ganger at jeg ikke liker sånne kommentarer. dessuten så har jeg ikke hypokonderi, og jeg kjenner ikke etter. men kjenner jeg at jeg har ømt øye så kan jeg ikke bare la være å kjenne det, for da måtte jeg ha fått narkose.

Endret av Blomsterfluen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Blomsterfluen skrev:

jeg syns det der og da, fordi jeg får sånne beskjeder om at jeg sitter å kjenner etter, og andre sånne og sånne om at "jeg kjenner etter og er hypo" aktige beskjeder, istedefor å få svar på det jeg lurer på. det er nærmest det alle nesten, svarer meg. det kaller jeg for mobbing, spessielt når jeg gar uttrykt meg flere ganger at jeg ikke liker sånne kommentarer. dessuten så har jeg ikke hypokonderi.

Jeg beklager om du følte det som mobbing, det var ikke ment slik. Det er vondt å ikke føle man blir tatt på alvor, men jeg har heller ikke hørt om noen som strever med dette som blir bedre av å granske seg selv for alt man føler og kjenner som kan være unormalt.

Anonymkode: 5a897...2c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blomsterfluen
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg beklager om du følte det som mobbing, det var ikke ment slik. Det er vondt å ikke føle man blir tatt på alvor, men jeg har heller ikke hørt om noen som strever med dette som blir bedre av å granske seg selv for alt man føler og kjenner som kan være unormalt.

Anonymkode: 5a897...2c9

ok. men jeg driver ikke å sitter og strever med å finne ut om det feiler meg noe eller leter etter no unormalt. det virker som nange her på dol, spesdielt ab-er, syns at jeg er en hypo bare fordi jeg nevner at jeg har foreksempel en vond tå, kballvondt i hodet eller som her, der jeg lurer på hvorfor jeg kan ha ømt øye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehuggu
33 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

når jeg får ømhet i høyre øyeeplet når jeg ser mot venstre, betyr det da at det er stive muskler i øyeeplet, eller kan det komme av tannkjøttbetennelse eller kan det være psykisk?

Ja, øyet har muskler. Det kan være så enkelt som at du på et eller annet vis har overanstrengt muskler i øyet, og at det derfor er blitt ømt. Noen ganger kan ømhet i øyet være tegn på uskyldig sykdom som f.eks. øyekatarr eller sti. Jeg tror ikke at tannkjøttsykdom kan være årsak til at du føler ømhet i øyet. Heller ikke tror jeg at det kan være noen psykisk årsaksforklaring til disse symptomene.

Håper det går over snart! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
Akkurat nå, Surrehuggu skrev:

Ja, øyet har muskler. Det kan være så enkelt som at du på et eller annet vis har overanstrengt muskler i øyet, og at det derfor er blitt ømt. Noen ganger kan ømhet i øyet være tegn på uskyldig sykdom som f.eks. øyekatarr eller sti. Jeg tror ikke at tannkjøttsykdom kan være årsak til at du føler ømhet i øyet. Heller ikke tror jeg at det kan være noen psykisk årsaksforklaring til disse symptomene.

Håper det går over snart! :)

ok. tusen takk for bra svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Har hatt det samme selv, gjør faktisk veldig vondt når man ser til siden. For meg gikk det over etter et par dager. Jeg tror jeg fant ut at måtte ha sittet og sett litt på skrå (etter et møte på jobb) i en god stund. Det ene øye vil få strekk, mens det andre ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...