Gå til innhold

Tanker og tro


Gjest Karma@

Anbefalte innlegg

En onkel husker jeg fortalte at han trodde man kanskje ble en sjeik eller annet fint i et fremmed land etter sin død. Enkelte andre i min familie hadde lite tro på sånne ideer. Merkelig men alle " mine forfedre og formødre"er født på høsten. Vi har liksom noe felles selv om vi tenkte og trodde så forskjellig ofte.

Dere her tror kanskje mest på " Dommens dag" eller noe? Eller tar jeg feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slike ting har vært diskutert opp og ned i mente her. Er ikke så lenge siden heller. Tror derfor ikke at du vil få så mange svar i denne tråden. 

Anonymkode: baff8...f64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Karma@ skrev:

En onkel husker jeg fortalte at han trodde man kanskje ble en sjeik eller annet fint i et fremmed land etter sin død. Enkelte andre i min familie hadde lite tro på sånne ideer. Merkelig men alle " mine forfedre og formødre"er født på høsten. Vi har liksom noe felles selv om vi tenkte og trodde så forskjellig ofte.

Dere her tror kanskje mest på " Dommens dag" eller noe? Eller tar jeg feil?

Jeg tror ikke på noen ting. Det blir bare mørkt.

Anonymkode: a1e9a...78e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slike ting har vært diskutert opp og ned i mente her. Er ikke så lenge siden heller. Tror derfor ikke at du vil få så mange svar i denne tråden. 

Anonymkode: baff8...f64

Nei Nei. Beklager.Syntes liksom ikke vi kom i mål. Siden det var søndag og slik tenkte jeg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...