Gå til innhold

Jeg fortjener ikke å leve


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Idag har jeg det vondt. Vært sammen med familien og tenkte at tankene kom til å avta litt. Det gjorde de ikke. Jeg klarer ikke annet å ha angst og tenke på det faktum at jeg fortjener å dø. Det verste er at hvis folk visste alt om meg tror jeg dem ville vært enig. Jeg skal til psykolog og jeg er så redd for at hun kommer til å bekrefte denne tanken om at jeg fortjener å dø.. Jeg vil ingen vondt, selv om jeg kanskje har gjort noen vondt tidligere uten å forstå konsekvensen av det før nå i ettertid. Vil bare være selvdestruktiv nå, men det blir med tanken. Jeg beklager. Dette ble et syteinnlegg. Jeg bare måtte få det ut et sted. Håper ikke jeg har støtt eller irritert noen med dette innlegget. 

Anonymkode: 3cddc...6e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du finner ingen som kommer til å være enig i at du fortjener å dø. Dette er depresjon som snakker. Tenk på hvilke råd du ville gitt en annen person i samme situasjon som deg.

Anonymkode: 0e03f...a0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehuggu
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg beklager. Dette ble et syteinnlegg. Jeg bare måtte få det ut et sted. Håper ikke jeg har støtt eller irritert noen med dette innlegget. 

Tror ikke du har støtt noen med dette innlegget. Det er flere, deriblant meg, som av og til lufter seg på denne måten. Min mening er at det bør være greit på et forum for psykiatri. De som evt. irriterer seg, bør gå å lese på andre forum. 

Håper uansett at du forstår at du ikke fortjener å dø. En god psykolog støtter ikke oppunder slike tanker, men vil heller hjelpe deg til å mestre livet bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du finner ingen som kommer til å være enig i at du fortjener å dø. Dette er depresjon som snakker. Tenk på hvilke råd du ville gitt en annen person i samme situasjon som deg.

Anonymkode: 0e03f...a0e

Ts her

Skal prøve å tenke på hvilke råd jeg ville gitt. Jeg personlig syntes ingen fortjener å dø, men tenker sånn om meg selv. Ironisk nok. 

Anonymkode: 3cddc...6e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Surrehuggu skrev:

Tror ikke du har støtt noen med dette innlegget. Det er flere, deriblant meg, som av og til lufter seg på denne måten. Min mening er at det bør være greit på et forum for psykiatri. De som evt. irriterer seg, bør gå å lese på andre forum. 

Håper uansett at du forstår at du ikke fortjener å dø. En god psykolog støtter ikke oppunder slike tanker, men vil heller hjelpe deg til å mestre livet bedre. 

Ts her.

Takk. Det var godt å høre. Jeg prøver å si til meg selv at jeg ikke fortjener å dø, men jeg klarer ikke tro helt på det. 

Det blir sikkert bra å gå til psykolog og jeg vet jo innerst inne at psykologen ikke kommer til å si seg enig, det ville jo vært veldig uprofesjonelt. 

Anonymkode: 3cddc...6e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...