Gå til innhold

Kupton: Angstøkning i uke 4 av opptrapping


ho2019

Anbefalte innlegg

1. Er det mulig å ha økt angst (panikk) på grunn av opptrappingen også i uke 4 etter å ha trappet opp til 100 mg Zoloft? Vet at du skrev at angstøkning varte 2-3 uker.

Uke 1: noe mer angstøkning
Uke 2 og 3: Mindre angst (nesten symptomfri)
Uke 4: betydelig økt angst (begynnende panikkanfall) i tillegg til kroppslige symptom som dårlig mage, munntørrhet, lite matlyst,

 

2. Jeg har trappet videre opp til 125 mg Zoloft i dag etter å ha snakket med lege (har gått på den dosen i 7 år uten å hatt panikkanfall). Jeg er nå livredd for at jeg for alltid skal ha like intens angst som jeg kjenner nå og at det aldri blir bedre. Har alltid blitt bedre før, men er redd for at Zoloft ikke skal virke denne gangen.  Jeg har hatt tilbakefall i 2001, 2009, 2012 og nå, alle gangene har jeg enten sluttet helt med medisin eller trappet mye ned. Er det slik at panikklidelse går i bølger? Vil jeg oppleve bedre perioder igjen?

Endret av ho2019
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...