Gå til innhold

Takke økning av ap for dette?


Gjest elina777

Anbefalte innlegg

Gjest elina777

Før sleit jeg veldig når jeg var ute og gikk. Tenkte alle de fremmede menneskene tenkte negativt om meg. Jeg planla å gi de en spiseforstyrrelse som hevn for at de hetset meg for å være feit i tankene sine mens jeg er Guds lys så hvordan våger de

men så ble jeg innlagt pga kaos i hjernemassen og økt på abilify. 

Så var jeg ute idag og tilogmed spiste pizza på en benk, men hadde helt sjelero. Lot folk bare minding their own business. Følte ikke for å klikke på folk, trakkasere de til en sf osv

det var SÅ befriende og godt. Folk får ha tankene sine i fred liksom

 

er der sanns at dette varer? Det var så utrolig godt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, elina777 skrev:

Før sleit jeg veldig når jeg var ute og gikk. Tenkte alle de fremmede menneskene tenkte negativt om meg. Jeg planla å gi de en spiseforstyrrelse som hevn for at de hetset meg for å være feit i tankene sine mens jeg er Guds lys så hvordan våger de

men så ble jeg innlagt pga kaos i hjernemassen og økt på abilify. 

Så var jeg ute idag og tilogmed spiste pizza på en benk, men hadde helt sjelero. Lot folk bare minding their own business. Følte ikke for å klikke på folk, trakkasere de til en sf osv

det var SÅ befriende og godt. Folk får ha tankene sine i fred liksom

 

er der sanns at dette varer? Det var så utrolig godt

Jeg tenker mindre på andres energier og andres tanker nå, det kommer ikke inn i meg på en måte. Er det litt sånn for deg og? Håper det varer ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Jeg tenker mindre på andres energier og andres tanker nå, det kommer ikke inn i meg på en måte. Er det litt sånn for deg og? Håper det varer ja.

Det var så jævlig å føle for å klikke på folk hver gang jeg var ute

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, elina777 skrev:

Det var så jævlig å føle for å klikke på folk hver gang jeg var ute

Ja det er jævlig. Jeg følte for å rope at de måtte holde energiene og tankene for seg selv, er roligere i kroppen og hodet nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, elina777 skrev:

Før sleit jeg veldig når jeg var ute og gikk. Tenkte alle de fremmede menneskene tenkte negativt om meg. Jeg planla å gi de en spiseforstyrrelse som hevn for at de hetset meg for å være feit i tankene sine mens jeg er Guds lys så hvordan våger de

men så ble jeg innlagt pga kaos i hjernemassen og økt på abilify. 

Så var jeg ute idag og tilogmed spiste pizza på en benk, men hadde helt sjelero. Lot folk bare minding their own business. Følte ikke for å klikke på folk, trakkasere de til en sf osv

det var SÅ befriende og godt. Folk får ha tankene sine i fred liksom

 

er der sanns at dette varer? Det var så utrolig godt

Det kan du takke AP for 🙂 

Anonymkode: 3f357...c00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...