Gå til innhold

BP medisin som ikke gir vektøkning?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 minutter siden, elina777 skrev:

Xeplion ga store smerter og ristninger i armer eller bein hver natt

jeg tar bare abilify, må ha litt magi i hverdagen

Ok. Da går det jo ikke an å ta det nei. 

Så abilify virker ikke godt nok på deg? Det gjorde den ikke på meg og jeg ble helt stiv av den,merker ingen bivirkninger av xeplion jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, elina777 skrev:

Det kan ta mange år å få tardiv dyskinesi

Okay. Det visste jeg ikke, hvordan merker man det? Er det ufrivillige bevegelser? Det hadde jeg på trilafon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Okay. Det visste jeg ikke, hvordan merker man det? Er det ufrivillige bevegelser? Det hadde jeg på trilafon. 

Ja i ansikt og munn 

 

jeg har faktisk ufrivillige bevegelser i fingrene på venstre hånd

vet ikke om det også er TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, elina777 skrev:

Ja i ansikt og munn 

 

jeg har faktisk ufrivillige bevegelser i fingrene på venstre hånd

vet ikke om det også er TD

Ok. Det var i munnen jeg hadde det,lagde trutmunn hele tiden og min mann ble irritert "Nå gjør du det igjen"sa han. Men jeg hadde ikke kontroll på det. 

Nei er ikke godt å si hva det kan være, husker ei som rullet hånden sin ofte. Kanskje det var TD. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Det var i munnen jeg hadde det,lagde trutmunn hele tiden og min mann ble irritert "Nå gjør du det igjen"sa han. Men jeg hadde ikke kontroll på det. 

Nei er ikke godt å si hva det kan være, husker ei som rullet hånden sin ofte. Kanskje det var TD. 

Jeg kommer til å få TD, tunga ukontrollert ut av munnen, så det i et klarsyn fra Gud i 2012 også kommer jeg til å få tarmkreft

så må holde meg unna AP og for mye rødt kjøtt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, elina777 skrev:

Jeg kommer til å få TD, tunga ukontrollert ut av munnen, så det i et klarsyn fra Gud i 2012 også kommer jeg til å få tarmkreft

så må holde meg unna AP og for mye rødt kjøtt

Nå er det ikke sikkert det du så er virkelig da, har hatt mine visjoner jeg også uten at det har skjedd...enda. Du får vel ikke tarmkreft av AP? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
17 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nå er det ikke sikkert det du så er virkelig da, har hatt mine visjoner jeg også uten at det har skjedd...enda. Du får vel ikke tarmkreft av AP? 

Jeg levde på burgere før dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...