Gå til innhold

kupton/går det an?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Psykiateren forklarte meg hvordan xeplion virker, og at jeg først skulle hatt en på 150 mg og uken etter en på 100 mg. Han sa det var lurt av meg å ta kontakt og ville jeg skulle få xeplion i dag, men det blir i morgen for de hadde ikke på apoteket. Nå er hjernen full av energier, kunne ta truxal til xeplion virker. Vi fikk se neste gang om det skulle gå tre eller fire uker sa han. Da må jeg gå til frisør i morgen full av energier, og ta inn energiene som er der. Får ta truxal og vival da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

35 minutter siden, stjernestøv skrev:

Akkurat, takk. 

Nå håper jeg du tar til deg Kuptons svar. 

Anonymkode: 1c40e...985

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men syns nå ikke truxal hjelper noe særlig, det er som å spise drops. Så snakket han til meg om akineton, det måtte jeg kun ta en av. Jeg pleier å ta to, da sa han "Du er glad i medisiner du". Ja veldig! Nei han er jo ny og kjenner meg ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nå håper jeg du tar til deg Kuptons svar. 

Anonymkode: 1c40e...985

Ja gjør jo det, er jo overveldet av energier "symptomer". Bare glad til når xeplion begynner å virke igjen, klarer ikke mer av dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja gjør jo det, er jo overveldet av energier "symptomer". Bare glad til når xeplion begynner å virke igjen, klarer ikke mer av dette. 

Ok. Ikke rot det til flere ganger nå, da. Ikke slutt flere ganger nå. 

Anonymkode: 1c40e...985

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Ikke rot det til flere ganger nå, da. Ikke slutt flere ganger nå. 

Anonymkode: 1c40e...985

Nei det er det jeg skal prøve på, og vil gjerne være mer oppegående enn nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei det er det jeg skal prøve på, og vil gjerne være mer oppegående enn nå. 

Det er bra :) 

Anonymkode: 1c40e...985

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå fått sprøta nå, og klarte meg bra hos frisøren i dag med bare vival. Psykiateren trodde den kom til å virke fort siden jeg har litt i meg fra før. 

Men var litt forvirret i går kveld, trodde sønnen min tok medisiner og sa "de der medisinene du tar, de kan du ikke ta med magnesium". Han spurte hvilke medisiner og "Mamma er du dårlig nå". Jeg pratet litt om de medisinene og jeg hadde sagt noe om at da måtte han på do. Han tar ikke medisiner og tar ikke magnesium.Hva er dette? Har jeg begynt å bli dement, eller har dette med såkaldt psykose å gjøre? Vil ikke bli dement. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen min ble stresset av det jeg sa om de medisinene,men etterpå når jeg forstod hva jeg hadde snakket om begynte jeg å le. Og lo ganske lenge og :D Var først i dag jeg begynte å tenke på demens og ble redd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Har nå fått sprøta nå, og klarte meg bra hos frisøren i dag med bare vival. Psykiateren trodde den kom til å virke fort siden jeg har litt i meg fra før. 

Men var litt forvirret i går kveld, trodde sønnen min tok medisiner og sa "de der medisinene du tar, de kan du ikke ta med magnesium". Han spurte hvilke medisiner og "Mamma er du dårlig nå". Jeg pratet litt om de medisinene og jeg hadde sagt noe om at da måtte han på do. Han tar ikke medisiner og tar ikke magnesium.Hva er dette? Har jeg begynt å bli dement, eller har dette med såkaldt psykose å gjøre? Vil ikke bli dement. 

Det er psykose. 

Anonymkode: 1c40e...985

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er psykose. 

Anonymkode: 1c40e...985

Ok da er det en lettelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, stjernestøv said:

Har nå fått sprøta nå, og klarte meg bra hos frisøren i dag med bare vival. Psykiateren trodde den kom til å virke fort siden jeg har litt i meg fra før. 

Men var litt forvirret i går kveld, trodde sønnen min tok medisiner og sa "de der medisinene du tar, de kan du ikke ta med magnesium". Han spurte hvilke medisiner og "Mamma er du dårlig nå". Jeg pratet litt om de medisinene og jeg hadde sagt noe om at da måtte han på do. Han tar ikke medisiner og tar ikke magnesium.Hva er dette? Har jeg begynt å bli dement, eller har dette med såkaldt psykose å gjøre? Vil ikke bli dement. 

Du var vel bare sliten, og ikke helt i form fordi medisinen hadde slutter å virke.

Anonymkode: 057bd...004

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du var vel bare sliten, og ikke helt i form fordi medisinen hadde slutter å virke.

Anonymkode: 057bd...004

Ja det er mulig, var veldig sliten og dårlig i går om dagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...