Gå til innhold

Jeg skulle ønske at jeg ikke var så sosial


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ensomheten ville da vært enklere å bære. Det er mulig å være ensom selv om en er sammen med mange andre. Jeg vil stenge resten av verden ute. Den gir meg bare smerte. Jeg vil flytte inn i mitt eget skall. Finne de små gleder inni der. Men er nok alt for sosial til å klare det. Inni skallet mitt finnes bare de depressive tanker som sakte men sikkert dreper meg.

Anonymkode: 5352f...fdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ensomheten ville da vært enklere å bære. Det er mulig å være ensom selv om en er sammen med mange andre. Jeg vil stenge resten av verden ute. Den gir meg bare smerte. Jeg vil flytte inn i mitt eget skall. Finne de små gleder inni der. Men er nok alt for sosial til å klare det. Inni skallet mitt finnes bare de depressive tanker som sakte men sikkert dreper meg.

Anonymkode: 5352f...fdc

Jeg er av den motsatte variant av hva du er. Jeg er ikke noe særlig sosial type. Jo jeg liker å være rundt familie, og kjæreste, men jeg trenger mye alenetid. Iblant så kunne jeg ønske at jeg var mer sosial type. Jeg har jo ingen venner som jeg treffer. Men jeg har heldigvis familien. Det som skammer meg mest er at det er normalt å ha venner. Mens jeg har ingen venner som jeg treffer. Det er vel det som jeg skjemmes mest over. Samtidig så har jeg egentlig ikke tid til venner. Komplisert sak :) 

Anonymkode: 72d25...605

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er av den motsatte variant av hva du er. Jeg er ikke noe særlig sosial type. Jo jeg liker å være rundt familie, og kjæreste, men jeg trenger mye alenetid. Iblant så kunne jeg ønske at jeg var mer sosial type. Jeg har jo ingen venner som jeg treffer. Men jeg har heldigvis familien. Det som skammer meg mest er at det er normalt å ha venner. Mens jeg har ingen venner som jeg treffer. Det er vel det som jeg skjemmes mest over. Samtidig så har jeg egentlig ikke tid til venner. Komplisert sak :) 

Anonymkode: 72d25...605

Hvis du trives med familen og trives alene så skal du være glad for det. Det er da ingen skam å ikke ha venner utenom familie og kjæreste. 

Anonymkode: 5352f...fdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beroligende medisin er det som hjelper mot de ensomme og negative tankene. Og de hjelper mot uroen. Ulempen er bare at effekten avtar ved bruk.

Anonymkode: 5352f...fdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...