Gå til innhold

Er det andre som har opplevd..?


ho2019

Anbefalte innlegg

Lurer på om det er andre som har opplev en sterk forverring av angsten når en har trappet opp til høyere dose SSRI?

Jeg har merket en sterk angstforverring etter at jeg gikk fra 100mg til 125mg Zoloft for tre dager siden. Nå er angsten betydelig sterkere enn før jeg begynte på medisin... håper det går over snart! 

Endret av ho2019
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, Kissejanson skrev:

Det er vanlig, nesten obligatorisk. Det blir bedre, men snakk med lege om det føles uutholdelig. 

Håper jeg blir bedre snart. Dette er pyton! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Du kan ikke få noe beroligende til behovsbruk mens du venter på å bli stabil da? Det er vel ikke en urimelig ting å spørre fastlegen om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Worrysome plenty skrev:

Du kan ikke få noe beroligende til behovsbruk mens du venter på å bli stabil da? Det er vel ikke en urimelig ting å spørre fastlegen om?

Har det tilgjengelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blomsterfluen
På 28.8.2019 den 22.59, ho2019 skrev:

Håper jeg blir bedre snart. Dette er pyton! 

når jeg begynte på zoloft, så fikk jeg dobbelangst. det ga seg etter en måned. legen sa at det tar ca 1 måned før de virker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.8.2019 den 23.15, Blomsterfluen skrev:

når jeg begynte på zoloft, så fikk jeg dobbelangst. det ga seg etter en måned. legen sa at det tar ca 1 måned før de virker.

Er på dag 7 på 125 mg nå. Hadde en bedre dag i går, men i dag har jeg uro i kroppen igjen. Hvordan merket du bedring? Hvor høy dose gikk du på? Brukte du Zoloft mot panikkangst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, ho2019 skrev:

Er på dag 7 på 125 mg nå. Hadde en bedre dag i går, men i dag har jeg uro i kroppen igjen. Hvordan merket du bedring? Hvor høy dose gikk du på? Brukte du Zoloft mot panikkangst?

jeg begynte på 40 mg og gikk ned til 30 mg  etter et år for å se om jeg bare trengte 30 mg. det bruker jeg nå. jeg tar den mot panikkangsten min jeg fikk. jeg var redd for å dø. jeg merket bedring etter en måned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

jeg begynte på 40 mg og gikk ned til 30 mg  etter et år for å se om jeg bare trengte 30 mg. det bruker jeg nå. jeg tar den mot panikkangsten min jeg fikk. jeg var redd for å dø. jeg merket bedring etter en måned.

Ok, takk for svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...