AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 Del Skrevet 28. august 2019 De fleste man hører om blir utbrent på jobb. Etter lang tid med utfordringer på jobb og privat, så føler jeg på at jeg er utbrent hjemme... Det handler om at jeg ikke orker å ta del i husarbeid og hagearbeid. For det første er jeg ikke interessert i utvendig arbeid på huset (vasking/maling etc.) Hagearbeid avskyr jeg. Det skal innrømmes at jeg ønsker å flytte til en leilighet med vaktmester. Det handler ikke om å være lat, men saken er at jeg ikke «orker» eller har tiltak til å gå på noen av oppgavene da jeg føler meg utladet. Har overskudd på jobb, men føler at jeg «faller sammen» når jeg kommer hjem... Føler en klar skjevfordeling, da mye da faller på min partner. Samtidig så føler jeg at selvfølelsen synker for hver gang jeg ikke bidrar. Min partner ønsker ikke å flytte inn i en leilighet. Hva gjør jeg? Anonymkode: 5de17...b9f 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 Del Skrevet 28. august 2019 De fleste man hører om blir utbrent på jobb. Etter lang tid med utfordringer på jobb og privat, så føler jeg på at jeg er utbrent hjemme... Det handler om at jeg ikke orker å ta del i husarbeid og hagearbeid. For det første er jeg ikke interessert i utvendig arbeid på huset (vasking/maling etc.) Hagearbeid avskyr jeg. Det skal innrømmes at jeg ønsker å flytte til en leilighet med vaktmester. Det handler ikke om å være lat, men saken er at jeg ikke «orker» eller har tiltak til å gå på noen av oppgavene da jeg føler meg utladet. Har overskudd på jobb, men føler at jeg «faller sammen» når jeg kommer hjem... Føler en klar skjevfordeling, da mye da faller på min partner. Samtidig så føler jeg at selvfølelsen synker for hver gang jeg ikke bidrar. Min partner ønsker ikke å flytte inn i en leilighet. Hva gjør jeg? Anonymkode: 423a9...c5f 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 Del Skrevet 28. august 2019 Å være utbrent er ikke en tilstand man slår av og på, så dét er du i hvert fall ikke. Er det noen grep som kan gjøre det mer lystbetont for deg å gjøre oppgavene? Kan evt. din mann ta det utvendige mot at du tar mer inne? Anonymkode: b96b1...847 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 Del Skrevet 28. august 2019 Du er nok bare sliten. Anonymkode: 41e9a...45e 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 Del Skrevet 28. august 2019 Da kan dere vel egentlig bare betale noen for å gjøre det? Har dere ikke råd må dere gjøre det selv. Vil dere ikke det må dere flytte. Anonymkode: ea916...a61 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 Del Skrevet 28. august 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: De fleste man hører om blir utbrent på jobb. Etter lang tid med utfordringer på jobb og privat, så føler jeg på at jeg er utbrent hjemme... Det handler om at jeg ikke orker å ta del i husarbeid og hagearbeid. For det første er jeg ikke interessert i utvendig arbeid på huset (vasking/maling etc.) Hagearbeid avskyr jeg. Det skal innrømmes at jeg ønsker å flytte til en leilighet med vaktmester. Det handler ikke om å være lat, men saken er at jeg ikke «orker» eller har tiltak til å gå på noen av oppgavene da jeg føler meg utladet. Har overskudd på jobb, men føler at jeg «faller sammen» når jeg kommer hjem... Føler en klar skjevfordeling, da mye da faller på min partner. Samtidig så føler jeg at selvfølelsen synker for hver gang jeg ikke bidrar. Min partner ønsker ikke å flytte inn i en leilighet. Hva gjør jeg? Anonymkode: 423a9...c5f Du skriver at du avskyr hagearbeid, å avsky har jo ingenting med utbrenthet å gjøre. Du liker det ikke og det er greit nok men du flyttet jo frivillig til et sted med hage? Anonymkode: 2d7fd...092 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.