Gå til innhold

Kupton Andre, Latuda?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan er den? Skal prøve å få byttet fra zyprexa siden jeg nå er FEIT. Ikke rent lite heller. Jeg har gått på zyprexa i 16 år.

 

Har prøvd før zeldox (gikk ned 12 kg på 3 måneder men ikke noe særlig suksess på sykdommen)

Har prøvd solian, virket ikke så godlt som zylprexa.

Har prøvd Seroquel, men måtte opp i 1 gram for full effekt. Svært plagsom dysfagi og generellt tung på den.

Ikke prøvd Rxulti, Abilify, Leponex, Risperdal eller serdolect.

 

Diagnose schizofreni med mye tvangssymptomer (mer plaget av tvang enn psykose på zyprexa. Men har nok minst 2 sikre psykoser bak meg. Basert på utredning og slikt.

 

Har fått time på DPS grunnet økt tankekjør, og økt isolasjon. Tenkte å ta opp medisin med de, da jeg nå veier 140 kg.

Anonymkode: c4a6e...d7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er den? Skal prøve å få byttet fra zyprexa siden jeg nå er FEIT. Ikke rent lite heller. Jeg har gått på zyprexa i 16 år.

 

Har prøvd før zeldox (gikk ned 12 kg på 3 måneder men ikke noe særlig suksess på sykdommen)

Har prøvd solian, virket ikke så godlt som zylprexa.

Har prøvd Seroquel, men måtte opp i 1 gram for full effekt. Svært plagsom dysfagi og generellt tung på den.

Ikke prøvd Rxulti, Abilify, Leponex, Risperdal eller serdolect.

 

Diagnose schizofreni med mye tvangssymptomer (mer plaget av tvang enn psykose på zyprexa. Men har nok minst 2 sikre psykoser bak meg. Basert på utredning og slikt.

 

Har fått time på DPS grunnet økt tankekjør, og økt isolasjon. Tenkte å ta opp medisin med de, da jeg nå veier 140 kg.

Anonymkode: c4a6e...d7c

Latuda fungerte bra på meg. Xeplion virker enda bedre,tror det er det samme som risperdal. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...