Gå til innhold

Nedtrapping Efexor


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har brukt efexor 225 mg i ca 7 mnd. Driver og trapper ned, har nå brukt 150 mg i en uke. Har nå økende angst og mye kroppslig ubehag, anspent i kjeve, hyperventilerer og generelt urolig. Hvordan kan jeg vite om det er angsten som er tilbake eller om det er seponerings/nedtrapping symptomer. Blir veldig glad for svar. 

Anonymkode: b8831...58f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nedtrappingsymptomene er helt forferdelige, og jeg hadde mange lignende symptomer da jeg trappet ned og slutta på dem for noen måneder siden. Har du tenkt å trappe mer ned enn 150mg ? 

Anonymkode: a66c2...27e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja målet er å slutte med de på sikt, de har gitt så mange ekle bivirkninger med svette, hjertebank og kriblinger i kroppen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du vil slutte på dem da. Bruk så lang tid som mulig på nedtrapping hvis du kan. Jeg trappet først ned fra 300 til 150, og det gikk egentlig ok. Men da jeg 1 mnd senere trappet ned fra 150 til 0 i løpet av 1,5 uke (fordi jeg måtte), så ble jeg veldig dårlig både fysisk og psykisk. Tok faktisk 1-2 mnd før nedtrappingplagene ble helt borte. De «vanlige» plagene har forøvrig kommet tilbake. 

Anonymkode: a66c2...27e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...