Gå til innhold

Har du noen interesser?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva gjør du når du har "me time"? Noen av oss har jo det hele tiden. Selv liker jeg metal, klokker og tv-spill. Kjempesosialt not. 

Anonymkode: 65fe9...4de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva gjør du når du har "me time"? Noen av oss har jo det hele tiden. Selv liker jeg metal, klokker og tv-spill. Kjempesosialt not. 

Anonymkode: 65fe9...4de

Har null problemer med å sysselsette meg, men har store problemer med å forstå at voksne mennesker kan sitte og kjede seg.

Jeg har flere samlerhobbyer jeg kan pusle med, liker å gå tur og gjerne ta bilder samtidig, skulle gjerne hatt tid til å lese mange flere bøker, pusler med plantene mine og lærer mer om den, suller i hagen, strikker litt, surfer på nettet, være i marka, sitte ved symaskinen... Aldri fritidsproblemer nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Livet ville vært temmelig tomt uten interesser!

Jeg liker å skrive, lese bøker, spille gitar, tegne og male, være sosial (isolasjon og innesitting er gift for meg), være ute i det fri, fiske. Og sikkert andre ting og :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange. De siste årene har jeg brukt mye av fritiden til å lage keramikk, men jeg får også tid til friluftsliv, foto, lesing og en hel del annet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Lillemus skrev:

Har null problemer med å sysselsette meg, men har store problemer med å forstå at voksne mennesker kan sitte og kjede seg.

Vi som har diagnoser har ofte problemer med konsentrasjon og oppmerksomhet, og har store problemer med å få gjort selv den enkleste ting.

Anonymkode: f2a12...405

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Lillemus skrev:

men har store problemer med å forstå at voksne mennesker kan sitte og kjede seg.

Helt enig. Tenk å bruke opp det ene livet vi har på å sitte å sutre eller kjede seg. Uforståelig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Kayia skrev:

Helt enig. Tenk å bruke opp det ene livet vi har på å sitte å sutre eller kjede seg. Uforståelig! 

Lett å si for deg som er frisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi som har diagnoser har ofte problemer med konsentrasjon og oppmerksomhet, og har store problemer med å få gjort selv den enkleste ting.

Anonymkode: f2a12...405

Jeg ser den, men nå ligger dette innlegget på Åpent og ikke på psykiatri...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Lillemus skrev:

Har null problemer med å sysselsette meg, men har store problemer med å forstå at voksne mennesker kan sitte og kjede seg.

Jeg har flere samlerhobbyer jeg kan pusle med, liker å gå tur og gjerne ta bilder samtidig, skulle gjerne hatt tid til å lese mange flere bøker, pusler med plantene mine og lærer mer om den, suller i hagen, strikker litt, surfer på nettet, være i marka, sitte ved symaskinen... Aldri fritidsproblemer nei!

Sånn er jeg også! Kjeder meg så å si aldri. Elsker å være ute (selv om ofte sofaen fanger meg om kvelden i hverdagen), og lese, strikke, sole meg, snuse inn lukter fra jord og skog og sjø, se etter fugler, svømme, gå på ski +++

Litt for ofte blir jeg sittende for lenge på mobilen, må innrømme det...

Og så synger jeg i kor! Elsker jo det - tenk at jeg kunne glemme det!

Synes også det er koselig å følge opp ungenes fritidsaktiviteter og bli med ordentlig på det. Er foreldrekontakt for minstejentas lag, så nå er jeg skikkelig med der 😊

Endret av påskelilje
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

2 timer siden, Kayia skrev:

Tenk å bruke opp det ene livet .. kjede seg. Uforståelig! 

Hadde en interesse/hobby ja, men pga sykdom går det ikke lenger å drive med den. Så da kjeder jeg meg mye ja. Nå går dagene i å vente på en forhåpentligvis tidlig naturlig avgang. Sutrer ikke

Verden føles ganske meningsløs, mistenker at folk er enkle på mange fronter og ikke innser det selv, blir som religiøs folk. Jo mer opplyst du er/blir, jo mer meningsløst blir alt. Dessverre er jeg nok for "smart" for mitt eget gode på enkelte områder

Skulle vært idiot og passet inn :)  

Men men

Anonymkode: 5af4c...497

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...