Gå til innhold

Tilgang til minjournal.no


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da jeg var innlagt på DPS for en stund siden, var de skråsikre på at jeg kunne lese journalen min på nett. Flere tipset meg på at jeg kunne logge inn og lese, men det stemmer ikke. Når jeg logger inn på minjournal kan jeg ikke få opp annet enn et svar på en henvisning til Oslo Univ.sykehus. Jeg tilhører Vestre Viken HF, men det ser ikke ut til at regionen er tilknyttet. Er det da noe galt hos meg, eller er DPS feilinformert? De hevdet at "sånn er det ikke mer, nå er alt tilgjengelig." 

Noen som vet noe om når journaler fra Vestre Viken blir tilgjengelige?

Anonymkode: ed15b...479

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke med deg. Men hos meg så får jeg frem DPS journal på minnelse.no jeg vet ikke om vestre viken.

Anonymkode: 752e0...325

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha, fant det til slutt etter litt leting. Men jeg synes det er rart at jeg ikke finner notater eldre enn 8. 2018 etter å ha klikket vis flere kanppen en gang. Jeg skulle så gjerne sett noe fra 2017, men det finnes jo andre låter å få tak i det på.

Anonymkode: ed15b...479

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke med deg. Men hos meg så får jeg frem DPS journal på minnelse.no jeg vet ikke om vestre viken.

Anonymkode: 752e0...325

Hva slags journaler? Fra innleggelser og enkelttimer hos behandler?

Anonymkode: f86ac...978

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags journaler? Fra innleggelser og enkelttimer hos behandler?

Anonymkode: f86ac...978

Jeg har bare ett dokument der, som kom i forrige uke. Men det er den eneste kontakten jeg har hatt med de. Og det var innvilging av ny time. Det stod litt mer også. Det er journaler fra de sykehusene som er med i ordningen. www.minhelse.no se journal. Det er hos meg bare fra de siste 2 årene.

Anonymkode: 752e0...325

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant bare journal fra DPS, samt innleggelsesnotat og epikrise fra sykehus. Ikke noe fra somatikken. 

Anonymkode: ed15b...479

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva kan du se i den digitale pasientjournalen på helsenorge.no?

Fra Helse Sør-Øst får du digitalt innsyn i et utvalg dokumenter som er nyere enn:

  • Akershus universitetssykehus, Betanien Hospital Skien, Revmatismesykehuset, Sunnaas sykehus, Sykehuset i Vestfold, Sykehuset Innlandet, Sykehuset Telemark, Sørlandet sykehus og Vestre Viken: 15.10.2018
  • Oslo universitetssykehus: Epikriser, polikliniske notat og sammenfatninger: 01.01.2013. Øvrige dokumenter fra 01.04.2016.
  • Sykehuset Østfold: Epikriser og brev fra 18.10.2015. Øvrige dokumenter fra 15.10.2018.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppklaring! Jeg bør visst ta meg litt bedre tid når jeg leser ting hehe, men jeg synes det var litt rotete å navigere. Uansett er dett veldig nyttig at jeg for framtida vet at det faktisk er mulig, for jeg ser at enkelte skriver ting jeg kan reagere på eller ønske og ta opp igjen. 

Anonymkode: ed15b...479

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...