Gå til innhold

Stolt av meg selv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skriver dette fordi jeg er stolt. Av meg selv. Jeg har nemlig ikke startet noen tråder her inne om min psyke og mine vansker på en mnd, og det til tross for at jeg har hatt det vanskelig flere ganger. Men jeg får hjelp i RL. Og siden jeg brukte dol til utagering bestemte jeg meg for å slutte å skrive her inne. Det hindret utviklingen min å rømme hit hver gang ting ble vanskellg. 

Ville bare dele dette med dere. Tror kanskje frosken vil skjønne hvem jeg er :) 

Anonymkode: 968bc...e01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Surrehuggu
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skriver dette fordi jeg er stolt. Av meg selv. Jeg har nemlig ikke startet noen tråder her inne om min psyke og mine vansker på en mnd, og det til tross for at jeg har hatt det vanskelig flere ganger. Men jeg får hjelp i RL. Og siden jeg brukte dol til utagering bestemte jeg meg for å slutte å skrive her inne. Det hindret utviklingen min å rømme hit hver gang ting ble vanskellg. 

Ville bare dele dette med dere. Tror kanskje frosken vil skjønne hvem jeg er :) 

Anonymkode: 968bc...e01

Så bra! Det vil jeg forsøke også! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skriver dette fordi jeg er stolt. Av meg selv. Jeg har nemlig ikke startet noen tråder her inne om min psyke og mine vansker på en mnd, og det til tross for at jeg har hatt det vanskelig flere ganger. Men jeg får hjelp i RL. Og siden jeg brukte dol til utagering bestemte jeg meg for å slutte å skrive her inne. Det hindret utviklingen min å rømme hit hver gang ting ble vanskellg. 

Ville bare dele dette med dere. Tror kanskje frosken vil skjønne hvem jeg er :) 

Anonymkode: 968bc...e01

Utmerket! Du har all grunn til å være stolt av deg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...