Gå til innhold

Mandag morgen, ser du frem til en ny travel uke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mandag morgen, ser du frem til en ny travel uke?

Anonymkode: 6279d...586

Gleder meg masse til noe jeg skal til helgen, men uka blir vel som vanlig tenker jeg. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, mandag morgen når jeg først har kommet meg på jobb liker jeg å ta fatt, få oversikt og komme i gang. Verre søndag kveld, når uka foran meg føles veldig lang og jeg samtidig lurer på hvordan jeg skal rekke alt (kalt stress) 😳.

 

Men nå - sola skinner og jeg bretter opp ermene :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke akkurat de store planer og mandagen startet med mye smerter men fint vær. Men må medgi at jeg synes best om ukedagene fordi da er samfunnet mere " åpent". Føles liksom " tryggere".

Livet er bare mandager sa min far ofte. Noe som vel ofte er tilfelle.

Anonymkode: 87482...874

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 hours ago, cilie said:

Søndag er verste for da gruer jeg meg. 

Jeg tror dere som jobber og sliter er misunnlige på oss som slipper.

Anonymkode: f1772...e70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror dere som jobber og sliter er misunnlige på oss som slipper.

Anonymkode: f1772...e70

Det som er sikkert er at vi som jobber ikke misunner dere årsaken til at du/dere ikke jobber. Det er ganske tilfredsstillende å være frisk nok til å stå i jobb, selv om det er deilig å ha fri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror dere som jobber og sliter er misunnlige på oss som slipper.

Anonymkode: f1772...e70

Det tenker jeg ikke på. 

Men om jeg kunne tatt meg en mnd el 7 på et deilig sted nå, så hadde det vært velkomment. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.9.2019 den 15.27, AnonymBruker skrev:

Jeg tror dere som jobber og sliter er misunnlige på oss som slipper.

Anonymkode: f1772...e70

Jeg kunne ønske at jeg slapp unna pga helsemessige ting. Derfor er jobbdagene litt krevende for meg. Men jeg må desverre jobbe. 

Anonymkode: b33de...fb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.9.2019 den 8.27, AnonymBruker skrev:

Mandag morgen, ser du frem til en ny travel uke?

Anonymkode: 6279d...586

Tirsdag kveld nå da, men jeg svarer likevel.

Hadde en fin helg sammen med en gjeng ungdommer, ladet godt opp før en hektisk uke. Har mye å gjøre både på jobben og på fritida, liker det når det er mue som skjer så sant jeg holder hodet over vannet. 

Merker at jeg blir stresset når uforutsett drama blander seg inn i denne hektiske uka. Må puste litt ekstra da, prøve å utsette det som kan utsettes og lande det som må landes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er ikke bare å måtte stå utenfor arbeidslivet heller. Mye å " hoppe fra stein til stein" det også. Søke jevnlg om ytelse fra nav kanskje som de fleste som ikke har jobb må gjøre før de er 67 år da slik vårt system er i dag. Som arbeidsledig og eller syk  går en del tid naturlig nok til å orientere seg om muligheter og følge opp ting som kommer fra nav. Men folk har det forskjellig. Man kan ikke skjære alle over en kam. Ingen er like.

Anonymkode: 87482...874

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mener det kan være lett å glemme at alle er ikke like og at alle har ikke mat på bordet også i dag. Vi hører jo stadig om økte forskjeller. Enkelte tror jo politikk hjelper. Dem om det.

Anonymkode: 87482...874

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...