Gå til innhold

Jeg trenger hjelp!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er i en situasjon jeg ønsker ærlige svar på..

Min mann og jeg lever ut et sexliv som inkluderer flere..Denne gangen var det med en ekstra mann! I forkant av treffet er jeg alltid noe nervøs og denne gangen valgte jeg å ta en liten dose ATTENTIN.Dette er adhd medisin,som jeg har tatt 1 gang før. Blir rolig og avslappet av den,men ikke ruset..Ikke lenge før treffet blir det en usaklig diskusjon om hva jeg skulle ha på meg for anledningen mellom meg og min mann,som jeg satt i gang.Dette fører til forståelig nok dårlig stemning rett før besøket kommer.Vi blir enige om å gjennomføre likevel.Besøket kommer og vi er raskt i gang..Vi liker å filme underveis,så min mann velger å bytte på å gjøre dette og bli med..Jeg merker han er irritabel og bestemt fra starten ,noe som er forståelig med tanke på starten..Men samtidig blir jeg forvirret..Blir usikker på hva han vil selvom han gjennomfører..Vi burde i utgangspunktet avlyst,men slik ble det ikke.Jeg og besøket har mye alene tid da min mann velger som sagt å filme og bli noe med..Underveis i treffet har vi blikk kontakt og noe små pauser.Langt ute i treffet velger min mann å gå ut..Dette er noe jeg registrerer,men tenker han vil ha pause.Etter lang tid hvor han er fraværende,kommer han inn i rommet.. Jeg får øyekontakt med han og  sier at vi  tar en pause..Da svarer han irritabel "hvorfor det,vi har holdt på lenge,bli ferdig"..Jeg klarer da,desverre,å misforstå dette,blir usikker på hva han vil, da han gjennom treffet har vært irritabel selvom vi har gjennomført...Jeg fortsetter treffet en stund,før jeg igjen stopper da min mann er fraværende..Jeg går ut til han og forstår at dette må avsluttes..Vi har en lang pause..Tar en prat mens besøket dusjer..Han føler seg naturlig nok oversett,lurer på hvordan jeg klarer å ikke se at han er sint og utilpass..Tonen oss i mellom blir bedre etterhvert og min mann velger da å starte igjen..Denne gangen var han mere med og det ble en bedre situasjon. Vi har pratet,kranglet og er frustrerte over denne situasjonen..Min mann er fryktelig såret og klarer ikke å forstå at jeg fortsatte da han så tydelig ville avslutte.Enda mere frustrert blir han når jeg  ikke kan gi han et godt nok svar,et svar han kan forstå.Jeg skulle vært enda mere årvåken på han da starten ble som den ble,men jeg var altfor avslappet.Jeg håper på deres tanker om denne situasjonen..Det er fryktelig å se min mann slik,selvom jeg virkelig må ta ansvar for dette.Han er min mann,kjæreste og jeg skulle helst sett at dette var gjort annerledes..

Anonymkode: 9a799...bd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er fryktelig å se min mann slik,selvom jeg virkelig må ta ansvar for dette.Han er min mann,kjæreste og jeg skulle helst sett at dette var gjort annerledes..

Anonymkode: 9a799...bd3

Mitt ærlige svar er at dere kanskje ikke bør trekke flere mennesker inn i soverommet...

Var dette første gangen dere hadde med en ekstra mann? I så fall reagerte nok mannen din sterkere på det enn han hadde trodd han ville gjøre. Ikke så rart synes jeg, jeg ville ikke likt å se min mann ligge med en annen kvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Hvis han mener dere skal avslutte må han si det. I alle fall ikke be dere fortsette når du spør direkte. Når er så utydelig kan du ikke klandre deg selv. 

Partnerbytte er ikke min kopp te, men kanskje dere burde ha noen klare regler? Kanskje et tegn man gir når de ikke er ok, hvis det er for vanskelig å si det foran tredjeperson? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Solamie skrev:

Nei,dette er ikke første gang.Dette har vi gjort i noen år,men dette var veldig spesielt....

Jeg tenkte også på det Gargamel sier - kanskje dere bør innføre et absolutt stoppord? Det er vel gjerne noe som er helt irrelevant, f.eks. appelsin, slik at når den ene sier ordet så vet den andre at nå er leken over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er noe jeg absolutt ikke forstår meg på.  Jeg ville aldri i livet vært i et forhold hvor andre skulle oppe i senga også.

Anonymkode: f270d...972

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...