Gå til innhold

Hvorfor blir jeg usikker på meg selv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, elina777 skrev:

Jeg føler det ikke sånn

da bare hadde ingen noe å bidra med

Tror nok det går på nick, og fordommer mot det pga ting det nicket har skrevet tidligere. Når folk så ser nicket igjen, så styrer de unna. Men det er greit. 

Anonymkode: 2428a...98c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan forstå hvordan du føler det for enkelte brukere får svar på alle sine poster uansett hva de skriver om.

Anonymkode: 3ac7d...472

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror nok det går på nick, og fordommer mot det pga ting det nicket har skrevet tidligere. Når folk så ser nicket igjen, så styrer de unna. Men det er greit. 

Anonymkode: 2428a...98c

Noen ganger får jeg svar, andre ganger ikke. Spørs om folk kjenner seg igjen og kan komme med noen tips

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror nok det går på nick, og fordommer mot det pga ting det nicket har skrevet tidligere. Når folk så ser nicket igjen, så styrer de unna. Men det er greit. 

Anonymkode: 2428a...98c

Hvis det er en person som har vært ufin, frekk eller noe avstår jeg for min del fra å svare vedkommede mer. 

Anonymkode: 100db...2c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...