Gå til innhold

Skal jeg våge...? Circadin.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skrev innlegg i går at jeg skulle prøve Circadin, men våget ikke i går... Er veldig redd for nye medisiner og har hatt Circadin liggende lenge uten å ha våget å tatt...

Anonymkode: 25067...7c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skrev innlegg i går at jeg skulle prøve Circadin, men våget ikke i går... Er veldig redd for nye medisiner og har hatt Circadin liggende lenge uten å ha våget å tatt...

Anonymkode: 25067...7c4

Circadin er et mildt melatoninpreparat. Melatonin er et søvnhormon som kroppen din lager selv hver dag. Utskillelsen av melatonin skjer når det er mørkt rundt oss. 

Så hvis du er veldig redd for å ta en tablett med Circadin burde du også være redd for å oppholde deg i mørket. Begge deler fører tross alt til at du får mer melatonin i kroppen din. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke helsepersonell ,men slik jeg tenker så skal man ikke gå steder eller gjøre ting som ikke er bra  for helsa ens. Helsa må alltid være det viktigste.

Jeg er blitt veldig skeptisk etter å ha fått så rare svar hos fastlegen hva gjelder medisiner. Jeg tror man har fått forskning etter flere års bruk av antipsykotikum blant annet som er annet enn positive.

Anonymkode: 28621...047

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke helsepersonell ,men slik jeg tenker så skal man ikke gå steder eller gjøre ting som ikke er bra  for helsa ens. Helsa må alltid være det viktigste.

Jeg er blitt veldig skeptisk etter å ha fått så rare svar hos fastlegen hva gjelder medisiner. Jeg tror man har fått forskning etter flere års bruk av antipsykotikum blant annet som er annet enn positive.

Anonymkode: 28621...047

Hvordan da?????? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke helsepersonell ,men slik jeg tenker så skal man ikke gå steder eller gjøre ting som ikke er bra  for helsa ens. Helsa må alltid være det viktigste.

Jeg er blitt veldig skeptisk etter å ha fått så rare svar hos fastlegen hva gjelder medisiner. Jeg tror man har fått forskning etter flere års bruk av antipsykotikum blant annet som er annet enn positive.

Anonymkode: 28621...047

Denne tråden handler om melatonin, ikke antipsykotika. Det er en himmelvid forskjell. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med du har fått Circadin for søvnforstyrrelser? Og sliter du med søvnen er de absolutt verdt et forsøk. Det er det snilleste og mildeste preparatet for søvnproblemer du kunne fått. Men det er veldig viktig at du tar dem en stund før leggetid og at du tar dem til fast tid hver dag over lengre tid. De begynner ikke å virke ordentlig før du har tatt dem noen dager- opp til en uke, så ver talmodig! Det er også svært mange som ikke merker noen som helst virkning av Circadin. Veldig individuelt. Men absolutt verdt et forsøk, da de fleste andre sovemedisiner har mange bivirkninger som kraftig hangover eller er svært vanedannende. Det er ikke disse. Lykke til!

Anonymkode: afd10...d4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har en 10 cm høy kasse, kan du sette den midt på stuegulvet. Så stiller du deg oppe på den og våger et hopp ned på gulvet. Deretter kan du ta din Circadin. Da har du gjort to omtrent like store vågestykker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, kupton skrev:

Hvis du har en 10 cm høy kasse, kan du sette den midt på stuegulvet. Så stiller du deg oppe på den og våger et hopp ned på gulvet. Deretter kan du ta din Circadin. Da har du gjort to omtrent like store vågestykker.

Ha-ha kupton, modige meg tok Circadin i gårkveld, og det fungerte utmerket!! 🙂 (Ts)

Anonymkode: 25067...7c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...