Gå til innhold

NRK brukte 1+ mill kroner på å sikre 3 flere stemmer til SP i skolevalget i Lillestrøm


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

https://www.nrk.no/norge/folkeopplysningen-forsokte-a-manipulere-skolevalg-1.14686244

Samtidig hevder NRK at russernes 11 millioner kroner ødela hele presidentvalget i USA 

Dersom russerne var like effektive som NRK tilsvarer disse 11 millionene, 33 flere stemmer til Trump.

Kanksje det ikke bare er lillestrømvalget, som NRK sprer fake news om ?

 

Venter forøvrig fortsatt på sexvideon NRK hevder russerne sitter på av Trump

https://www.nrk.no/urix/russland-kan-ha-kompromitterende-informasjon-om-donald-trump-1.13315989

Kanksje jeg bare ble lurt av en trollefabrikk jeg også, ikke lett å vite hvem en kan stole på

Kanksje en bare kan si "kan" foran alle fake news artikler, dermed kan en ikke bli tatt for fake news

Men da forsøker en manipulere opinionen, med falskheter, og er ikke det definisjonen på fake news da ?

 

Anonymkode: bfb6c...229

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde det vært andre grupper som var mer ressurssterke kanskje hadde reaksjonene vært mye sterkere tror jeg. Det går ikke an å bruke sånne metoder mot enkeltindivider som man ikke aner hvilken situasjon er i føler jeg. Uetisk og nærmest maktovergrep føler jeg. Man ser tydelig hvordan enkelte mennesker er så mye mere utsatte i vårt samfunn.

Anonymkode: 19edf...6df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig med dem som sier at kringkastingssjefen bør vurdere sin stilling

Anonymkode: 19edf...6df

Det var kanskje litt sterkt og overdrevent  uttalelse og angrer litt på den. Men jeg reagerer på juks. På den annen side hører vi om alt i dag i dagens medieverden som de fleste av oss nok ikke gjorde i tidligere tider. Det var nok mye bedrag og forvrengte fremstillinger av ting i gamle dager aviser også kanskje. Men alle kan gjøre feil.

Anonymkode: 19edf...6df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Jeg synes det er rart at ingen i NRK rakk opp hånden og sa at det kanskje var en dårlig idé å plante falske nyheter når mange elever hadde reell stemmerett. 

De mener nok de gjør det for en god sak, men hvem gjør ikke det? 

(Gleder meg til å høre mitt nye idol Trine Eilertsen tar det opp i Aftenpodden. Vet ikke hva hun mener, men håper på en fin rant.... ) 

Endret av Gargamel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I politikk kan alt skje. Kanskje hva så mange liker med politikk. Viser bare at det er god grunn til å ta ting med en klype salt fra mediene sin side også synes jeg. Ikke en positiv endring etter mine begrep iallefall.

Anonymkode: 19edf...6df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...