Gå til innhold

Hyklersamfunn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Her på dol er det mange hyklere og rangering av mennesker i verdi i forhåld til diagnose symptomer og kallenavn.Ser at noen får skrive hva dem vill mens andre blir sletta når dem utaler seg om noe. Noen får si hva dem vill både om seg selv og andre bare fordi dem har et kjent kallenavn,mens andre blir knebla. Hva for et hykler samfunn er det på dol egentlig da?? Jeg drar herfra nå. Kan ikke være på ett slikt sted. 

Anonymkode: e09cd...548

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er forskjellsbehandling her på dol, som ellers i RL. Noen er bedre likt osv enn andre, sånn er det bare. Bare venn deg til det 

Anonymkode: e39b1...1bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er forskjellsbehandling her på dol, som ellers i RL. Noen er bedre likt osv enn andre, sånn er det bare. Bare venn deg til det 

Anonymkode: e39b1...1bf

Ser at det desverre også er mobbe kultur her. Det viser svare jeg fikk av is something og alle likene han har fått får det .

Anonymkode: e09cd...548

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser at det desverre også er mobbe kultur her. Det viser svare jeg fikk av is something og alle likene han har fått får det .

Anonymkode: e09cd...548

Du har nok misforstått hva mobbing er.

Anonymkode: 98ab9...0a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har nok misforstått hva mobbing er.

Anonymkode: 98ab9...0a5

Åja

Anonymkode: e09cd...548

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ser at det desverre også er mobbe kultur her. Det viser svare jeg fikk av is something og alle likene han har fått får det .

Anonymkode: e09cd...548

Det jeg mente med svaret mitt er at hvis du ikke vil være her, så kan du la være å lese/skrive her uten å lage noe mer drama. Du kan også sende en melding til administrator om å bli slettet.

Jeg synes informasjonen din her, å lage en tråd med eder og galle fordi du ikke får lov å trakassere andre brukere som skriver med navn (ref. slettingen du reagerer på) var totalt unyttig. Derfor skrev jeg det jeg skrev, en anelse sarkastisk. Det er ikke under noen omstendighet synd på deg.

For øvrig merker jeg meg at du er her fortsatt.

Endret av issomethingwrong
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...