AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 Skrevet 4. september 2019 Her på dol er det mange hyklere og rangering av mennesker i verdi i forhåld til diagnose symptomer og kallenavn.Ser at noen får skrive hva dem vill mens andre blir sletta når dem utaler seg om noe. Noen får si hva dem vill både om seg selv og andre bare fordi dem har et kjent kallenavn,mens andre blir knebla. Hva for et hykler samfunn er det på dol egentlig da?? Jeg drar herfra nå. Kan ikke være på ett slikt sted. Anonymkode: e09cd...548 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 Skrevet 4. september 2019 Det er forskjellsbehandling her på dol, som ellers i RL. Noen er bedre likt osv enn andre, sånn er det bare. Bare venn deg til det Anonymkode: e39b1...1bf 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 Skrevet 4. september 2019 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er forskjellsbehandling her på dol, som ellers i RL. Noen er bedre likt osv enn andre, sånn er det bare. Bare venn deg til det Anonymkode: e39b1...1bf Ser at det desverre også er mobbe kultur her. Det viser svare jeg fikk av is something og alle likene han har fått får det . Anonymkode: e09cd...548 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 Skrevet 4. september 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser at det desverre også er mobbe kultur her. Det viser svare jeg fikk av is something og alle likene han har fått får det . Anonymkode: e09cd...548 Du har nok misforstått hva mobbing er. Anonymkode: 98ab9...0a5 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 Skrevet 4. september 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har nok misforstått hva mobbing er. Anonymkode: 98ab9...0a5 Åja Anonymkode: e09cd...548 0 Siter
ISW Skrevet 4. september 2019 Skrevet 4. september 2019 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ser at det desverre også er mobbe kultur her. Det viser svare jeg fikk av is something og alle likene han har fått får det . Anonymkode: e09cd...548 Det jeg mente med svaret mitt er at hvis du ikke vil være her, så kan du la være å lese/skrive her uten å lage noe mer drama. Du kan også sende en melding til administrator om å bli slettet. Jeg synes informasjonen din her, å lage en tråd med eder og galle fordi du ikke får lov å trakassere andre brukere som skriver med navn (ref. slettingen du reagerer på) var totalt unyttig. Derfor skrev jeg det jeg skrev, en anelse sarkastisk. Det er ikke under noen omstendighet synd på deg. For øvrig merker jeg meg at du er her fortsatt. Endret 4. september 2019 av issomethingwrong 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 Skrevet 4. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Åja Anonymkode: e09cd...548 Ja. Anonymkode: 98ab9...0a5 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.