Gå til innhold

Butikkmedarbeider


Gjest Annamaria

Anbefalte innlegg

Gjest Annamaria

Hva slags utdannelse bør man ta for å bli ettertraktet i en butikkjobb? Er treider bare bortkastet penger der?

kan en tidligere medarbeider fungere som referanse? Så lenge siden jeg har jobbet at jeg får ikke tak i sjefen jeg hadde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer jo ann på hvilken butikk du tenker på. Er det vanlig matbutikk så har ikke utdanning hatt noe fra eller til hos oss. Går mer på kundeservice, erfaringer og hvordan man fremtrer. En utdannelse innenfor butikk er jo mer myntet på de som skal være høyere opp i systemet, ikke vanlig medarbeider. Vi har ingenting med økonomi, AML, vaktlister o.l. å gjøre.

Anonymkode: 4c653...8c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salg og service. Har du råd kan du få foten innenfor ved å være lærling/motta lærlinglønn. 

Hvor gammel er du? Det skal finnes en ordning hvor du er læring i så og så lang tid og slipper å gå skole, men dette er jeg usikker på. Det var noen hos oss som fikk et slikt tilbud da jobbet i bransjen, men jeg husker ikke alt. Kan sjekke det opp om du vil. 

Anonymkode: 02465...c9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Annamaria skrev:

Hva slags utdannelse bør man ta for å bli ettertraktet i en butikkjobb? Er treider bare bortkastet penger der?

 

Ja dessverre.

12 timer siden, Annamaria skrev:

kan en tidligere medarbeider fungere som referanse? Så lenge siden jeg har jobbet at jeg får ikke tak i sjefen jeg hadde

Ja

Anonymkode: 72d73...7de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...