Gå til innhold

Naboen sier..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

At Brannkonstabler aldri går rundt på hjembesøk. Men to unge uniformskledte personer var innom meg igår på bakgrunn av spørsmål til kommunen om nedgravde oljetanker. Jeg fikk svar på mine spørsmål og hjelp med røykvarslere og mange gode råd og tips samt telefonnummer til en person som kunne kontaktes dere om jeg trengte søke utsettelse om fjerning av parafinbrenner til våren. Jeg tenkte at der er sikkert mange som tenker på det samme nå og været er jo så skiftende.

Men jeg ble allikevel litt i tvil. Tror dere det kan være tilfelle at noen gir seg ut for å være Brannkonstabler og bare tuller med folk?

Anonymkode: 8eb01...f9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At Brannkonstabler aldri går rundt på hjembesøk. Men to unge uniformskledte personer var innom meg igår på bakgrunn av spørsmål til kommunen om nedgravde oljetanker. Jeg fikk svar på mine spørsmål og hjelp med røykvarslere og mange gode råd og tips samt telefonnummer til en person som kunne kontaktes dere om jeg trengte søke utsettelse om fjerning av parafinbrenner til våren. Jeg tenkte at der er sikkert mange som tenker på det samme nå og været er jo så skiftende.

Men jeg ble allikevel litt i tvil. Tror dere det kan være tilfelle at noen gir seg ut for å være Brannkonstabler og bare tuller med folk?

Anonymkode: 8eb01...f9e

Hvis de kom pga at du hadde kontaktet kommunen om dette var det neppe tull.

Anonymkode: 510e6...915

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte underskrive på et dokument med opplysnnger som er usikre også  meg og de visste ingenting om litiubatterier og sånne ting. Totalt u interessert. Men hadde tid å henge opp en røykvarsler jeg har vært litt for svimmel  til å ta enda. Veldig takknemlig er det.  Det var en del ting jeg stusset ved og de var jo to personer så vanskelig å si noe imot.

Vi tror alle vårt tror jeg om kommunen her. Nabovarsel og slikt hopper de bare bukk over og veldig dårlig inntrykk ellers på formkrav.

Ikke rart ordentlig eldre personer blir redde.

Anonymkode: 8eb01...f9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

meg og de visste ingenting om litiubatterier og sånne ting. Totalt u interessert.

Anonymkode: 8eb01...f9e

Hmm tror nok de vet en del om litiumbatterier og brann i forbindelse med disse, men trolig var de opptatt med andre ting og hadde ikke tid til å koseprate ;) Hva var det lurte på om batterier ? Kanskje forumet har svaret ;) 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg ble allikevel litt i tvil. Tror dere det kan være tilfelle at noen gir seg ut for å være Brannkonstabler og bare tuller med folk?

Anonymkode: 8eb01...f9e

Nei tror ikke du trenger å bekymre deg dette høres ut som ekte brannmenn

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ikke rart ordentlig eldre personer blir redde.

Anonymkode: 8eb01...f9e

Alltids skummelt når ukjente banker på, er jo noen ganger det er kjeltringer, men tror årsaken til din forvirring kan ha mer med at du muligens er noe redusert mtp mental kapasitet, mange blir dessverre litt rotete i topplokket når en blir eldre, noen blir det som ung også.

Anonymkode: 30afe...3d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

men tror årsaken til din forvirring kan ha mer med at du muligens er noe redusert mtp mental kapasitet, mange blir dessverre litt rotete i topplokket når en blir eldre

Hva er dette for et svar?

Anonymkode: 52601...98f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er dette for et svar?

Anonymkode: 52601...98f

Nei beklager trekker det tilbake. Må ha blandet litt sammen her.

Uansett gir opp forums for mange skrevne og uskrevne regler om alt å forholde seg til

Farvel DOL

Anonymkode: 30afe...3d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uansett gir opp forums for mange skrevne og uskrevne regler om alt å forholde seg til

Er så enig med deg! Her inne må man oppføre seg etter mange uskrevne regler satt av de myndige, erfarne, gamle dolerne som tror de eier dol og kan diktere folk om hva de kan si og ikke si. Trekker meg jeg også straks. Så får de normale oppegående friske folkene få ha forumsidene for seg selv i fred.

Anonymkode: 52601...98f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg avventer uansett alt til jeg kanskje til slutt får skatteoppgjøret.

Anonymkode: 8eb01...f9e

Hva har skatteoppgjøret med dette å gjøre??

Anonymkode: c004d...5e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er så enig med deg! Her inne må man oppføre seg etter mange uskrevne regler satt av de myndige, erfarne, gamle dolerne som tror de eier dol og kan diktere folk om hva de kan si og ikke si. Trekker meg jeg også straks. Så får de normale oppegående friske folkene få ha forumsidene for seg selv i fred.

Anonymkode: 52601...98f

Ro deg ned nå.

Anonymkode: c004d...5e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...