Gå til innhold

For mange uprofesjonelle ansatte på psykehus?


girlinyellow

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fikk godt hjelp fra personalet da jeg var innlagt på dps. Hadde ingen problem at de sitter i stuen og strikker. Jeg strikkte også. Det er beroligende og då kunne de passe på meg. Fiķk mye omsorg og hjelp fra Dps, barnevern, Krisesenter, Nav, Kommune, sykepleier og fastlegen min. Jeg separerte meg fra mann og datter måtte bo ett annet sted. Alt var så koordinert at jeg kan klare meg selv. Det er en lang vei å bli frisk igjen, men jeg gjør mitt beste. Når jeg gå i kjelleren igjen, hvet jeg at det fins gode hjelpere da ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har for det meste hatt gode opplevelser, men noen dårlige har det blitt også ja. Hvor jeg har fått dårlige og ufølsomme kommentarer, har følt meg overkjørt eller rett og slett blitt respektløst behandlet. 

Likevel har det vært livreddende for meg og jeg er nok ikke ferdig med innleggelser. Har straks fullført ett år i behandling på institusjon (rus), men sliter så voldsomt med psyken enda, som jo var grunnen til at jeg gikk på trynet og ble rusavhengig i tillegg, at nå når jeg flytter hjem så vil jeg nok regelmessig trenge innleggelser. Håper det ikke blir så mye som jeg fryktet da, men. Jeg ble nesten innlagt for noen dager siden liksom. Så..

Uansett det skal jo i hovedsak være oppbyggende å være innlagt. Dårlige ansatte finnes det over alt. Også i psykiatrien dessverre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...