Gå til innhold

TRENGER JEG BRILLER ??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det skjedde noe på skolen som har gjort at jeg begynner å mistenke at jeg har litt dårlig syn. 

Jeg prøvde brillene til en medelev bare for moros skyld og da kunne jeg plutselig se farger mye skarpere, alt så mye mer klart ut. 

Det var helt fantastisk! farger blei mye mye sterkere og skriften på tavla kunne jeg lese uten å anstrenge meg for mye. Tror dere at jeg trenger briller ? Hvor mye koster det å ta en syn test ? 

Anonymkode: e9524...6f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det skjedde noe på skolen som har gjort at jeg begynner å mistenke at jeg har litt dårlig syn. 

Jeg prøvde brillene til en medelev bare for moros skyld og da kunne jeg plutselig se farger mye skarpere, alt så mye mer klart ut. 

Det var helt fantastisk! farger blei mye mye sterkere og skriften på tavla kunne jeg lese uten å anstrenge meg for mye. Tror dere at jeg trenger briller ? Hvor mye koster det å ta en syn test ? 

Anonymkode: e9524...6f9

Ja, det høres sånn ut, akkurat slik jeg opplevde det da jeg tok på meg brillene til en venninne da vi gikk på vgs og hun fikk seg briller. :) Kom deg til optiker. Jeg bruker Specsavers, nå koster synstest inkl. et par lesebriller kr. 645,- der. Om du må ha vanlige briller i tillegg, det må du nok, må du regne med fra 4000,- og oppover på Specsavers, de er av de rimeligste på markedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...