Gå til innhold

Anmeldelse


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har forstått det slik at om en anmelder en person til politiet så tar politiet først stilling til om saken skal prioriteres eller avvises. Får personen som er anmeldt uansett beskjed fra politiet om at han er anmeldt selv om saken skulle bli henlagt?

Altså hvis jeg anmelder en person og saken ikke taes til behandling får den personen beskjed om det. Feks et brev som lyder slik: Du A er anmeldt av B for C. Men saken vil ikke bli prioritert og henlegges derfor. 

Anonymkode: 41f20...142

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har forstått det slik at om en anmelder en person til politiet så tar politiet først stilling til om saken skal prioriteres eller avvises. Får personen som er anmeldt uansett beskjed fra politiet om at han er anmeldt selv om saken skulle bli henlagt?

Altså hvis jeg anmelder en person og saken ikke taes til behandling får den personen beskjed om det. Feks et brev som lyder slik: Du A er anmeldt av B for C. Men saken vil ikke bli prioritert og henlegges derfor. 

Anonymkode: 41f20...142

Du får beskjed dersom saken ble henlagt. Du får brev om det i posten. 

Dersom anmeldelsen ikke blir tatt til behandling så får du ingen beskjed om dette utifra hva jeg har fått med meg. 

Anonymkode: fc3cc...4dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har forstått det slik at om en anmelder en person til politiet så tar politiet først stilling til om saken skal prioriteres eller avvises. Får personen som er anmeldt uansett beskjed fra politiet om at han er anmeldt selv om saken skulle bli henlagt?

Altså hvis jeg anmelder en person og saken ikke taes til behandling får den personen beskjed om det. Feks et brev som lyder slik: Du A er anmeldt av B for C. Men saken vil ikke bli prioritert og henlegges derfor. 

Anonymkode: 41f20...142

Man får ikke nødvendigvis beskjed om hvem som har anmeldt deg. Men mulig kun at den ble henlagt dersom de opprettet sak. 

Anonymkode: fc3cc...4dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man får ikke nødvendigvis beskjed om hvem som har anmeldt deg. Men mulig kun at den ble henlagt dersom de opprettet sak. 

Anonymkode: fc3cc...4dc

jeg kontaktet politiet på email en gang, forsi jeg var redd for at bilen min var blitt hacket med en bilbombe, og la ved bilder av kablene jeg fant i bilsetet. førersetets rygg var bøyd frem uten at jeg visste hvem som kunne ha gjort det. men politiet har ikke svart, så politiet i Norge er sløvere enn i Amerika.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...